Як жувальна гумка впливає на зубну емаль мами

Adoption
Date
  • 1874 Переглядів
Вчені багатьох країн провели дослідження в області стоматології, розглядаючи питання псування емалі зубів. Всі проблеми з зубами починаються з руйнування зубної емалі. Вчені відкрили нові та цікаві факти, які варто знати кожному.

02_1686230.jpg (43.88 Kb)

Потрібно почати з того, що ми п’ємо. Найчастіше це газовані напої. Дослідження, яке провели вчені з Університету Гельсінкі, показало, що вживання абсолютно всіх видів солодких газованих напоїв негативно впливає на зубну емаль. Особливо небезпечне вживання напоїв, що містять в собі добавки вітаміну С.

Крім того, напої, які містять у собі кальцій, теж негативно впливають згодом на емаль. Таким чином, регулярне вживання газованої води призводить до руйнування зубної емалі, а в кінцевому підсумку – до карієсу.

Не менш згубно позначається жування гумки. Навіть ті гумки, які не містять цукор, ще більше можуть зруйнувати зубну емаль. Якщо немає цукру, означає, що присутній замінник у вигляді ксиліту або сорбітолу.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У дошкільнят можна виявити ознаки серцевих захворювань

Канадські вчені з’ясували, що бісфенол А, який використовують під час виготовлення пластикових ємностей для їжі руйнівно впливає на зубну емаль. Сама речовина проникає в їжу, і таким чином потрапляє в організм людини, після чого в кров і сечу. Це робить чоловіка більш сприйнятливим до захворювань зубів.

Якщо попередні фактори можна самостійно врегулювати. Наступний фактор часто не піддається впливу. Вчені встановили, що стреси також здатні руйнувати зубну емаль, причому не настільки хитрим способом. Під час стресу людина часто схильна до інтенсивного вживання алкоголю, вживання тютюну і солодкого. Те, що руйнує зубну емаль.

З усього цього випливає, що потрібно боротися з коренем проблеми, а не її похідними. Тому слід уникати стресових ситуацій, менше вживати продуктів, що містять цукор, алкоголь і різного роду добавки.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: зубна емаль, жувальна гумка, жінка, мама, здоров'я


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Важливий не лише сам акт, а й те, що відбувається далі.

    Обійми після сексу підвищують рівень окситоцину більше, ніж сам інтим

    Секс | 19:30, 09.06.2026

    Важливий не лише сам акт, а й те, що відбувається далі.

    Університет Вірджинії підтвердив: рука коханої людини знижує активність зони страху в мозку.

    Пари, що тримаються за руки, мають нижчий рівень тривоги, навіть після 20 років шлюбу

    Сімейні справи | 08:30, 09.06.2026

    Університет Вірджинії підтвердив: рука коханої людини знижує активність зони страху в мозку.

    Велике 20-річне дослідження, опубліковане в American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine (команда Øistein Svanes), показало: часте

    Прибирання може впливати на легені так само, як куріння

    Сімейні справи | 07:30, 09.06.2026

    Велике 20-річне дослідження, опубліковане в American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine (команда Øistein Svanes), показало: часте використання мийних засобів, особливо у вигляді спреїв, пов’язане зі швидшим зниженням функції леген

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FG

    Вживання алкоголю жорстко впливає на ваші харчові звички та смак їжі

    Харчування | 06:30, 09.06.2026

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FGF21 – гормону, який посилює потяг до солоного та знижує потяг до солодкого.

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно в

    Що буде з організмом дитини, якщо вона спатиме менше 8 годин?

    Дитина | 07:30, 08.06.2026

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно від віку. Якщо дитина регулярно спить менше 8 годин, це порушує роботу майже всіх систем організму та

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Коментарі до новини