Чи впливає рівень освіти батьків на успішність дитини в школі?

Adoption
Date
  • 1740 Переглядів
Вчені кажуть, що рівень освіти батьків є суттєвим прогностичним показником навчальних досягнень дитини та її поведінкових результатів. Освічені батьки виховують дітей так, щоб вони мали здорове самосприйняття, коли справа доходить до їхніх академічних здібностей, залучають їх до інтелектуальної діяльності, яка допомагає їм виробити здорове ставлення до навчання і, загалом мають дітей із меншою кількістю поведінкових проблем, які можуть перешкоджати їхньому навчанню.

8542_1-blobid1568107956712_i.jpg (28.54 Kb)


Що показують дослідження
У статті для Національного інституту здоров’я, Ерік Дубоу, професор психології з Університету штату Боулінг-Грін, повідомляє, що дані, проаналізовані за певний час, свідчать про те, що материнська освіта відіграє значну роль у розвитку інтелекту дитини — можливо, навіть більшу, ніж соціально-економічна ситуація сім’ї. Дослідження 2005 року, проведене вченими з Інституту соціальних досліджень Мічиганського університету, виявило, що освіта батьків безпосередньо впливає на стандартизовані результати тестування досягнень.

Поведінкова роль
Відповідно до статистичних даних, наведених у 2007 році, у звіті Національного центру допомоги дітям у бідності, батьки з нижчим рівнем освіти мають низькі доходи. Поведінкові проблеми, такі як агресія, частіше зустрічаються в сім’ях із нижчими доходами та нижчим рівнем освіти. Ерік Дубоу вважає, що поведінкові проблеми можуть вплинути на здатність дитини вчитися. Учень, якого часто карають за погану поведінку в школі, може розвинути негативне ставлення до школи, що, у свою чергу, впливає на бажання дитини вчитися та її мотивацію досягати успіху в навчанні.

Рольове моделювання
Дослідження 2013 року, опубліковане в журналі Research in Social Stratification and Mobility, показало, що участь батьків насправді важливіша, ніж сама школа, коли йдеться про навчальні досягнення учнів. У статті 2005 року, опублікованій для The London Review of Education, JS 7 зазначено, що діти вчаться на прикладі - часто через спостереження вдома. Якщо батьки дитини читають книжки, відвідують навчальні курси та водять дитину з собою в музей і бібліотеку – усі види діяльності, до яких більш схильні робити освічені батьки – вони залучають дитину до ряду напрямків навчання, які допоможуть їй досягти успіху.

Батьківські очікування
Батьки з вищим рівнем освіти більше впевнені в академічних здібностях своєї дитини, а також мають вищі очікування від своєї дитини. Вони очікують, що їхня дитина матиме хороші оцінки, добре поводитиметься в школі та навчатиметься в ВНЗ. Ці високі очікування мотивують їхню дитину досягати успіхів. Довіра, яку вони мають до своєї дитини, зміцнює її власну впевненість у своїх академічних здібностях і підвищує шанси на успіх.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: вплив, рівень освіти батьків, успішність дитини, в школі, мама, сайт для мам, вагітність, дитина, пологи, дієта, освіта, батьки


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Звичні дитячі інфекції в усьому світі стає дедалі важче лікувати. Масштабне міжнародне дослідження засвідчило, що стійкість бактерій до антибіотиків с

    Стійкість до антибіотиків у дітей зростає по всьому світу

    Дитина | 19:29, 11.08.2026

    Звичні дитячі інфекції в усьому світі стає дедалі важче лікувати. Масштабне міжнародне дослідження засвідчило, що стійкість бактерій до антибіотиків серед дітей зростає, а деякі життєво важливі препарати поступово втрачають свою ефективність.

    Коли, скільки і як давати диню малюку — покрокова інструкція від педіатрів та дієтологів.

    Як правильно вводити диню в прикорм дитині

    Дитина | 19:06, 10.08.2026

    Коли, скільки і як давати диню малюку — покрокова інструкція від педіатрів та дієтологів.

    Близько 60% дітей віком від народження до 6 місяців в Україні перебувають переважно на грудному вигодовуванні. Водночас 28% немовлят отримують дитячі

    Молоді мами частіше обирають суміші

    Дитина | 00:15, 06.08.2026

    Близько 60% дітей віком від народження до 6 місяців в Україні перебувають переважно на грудному вигодовуванні. Водночас 28% немовлят отримують дитячі суміші, а ще 14% мають змішане вигодовування.

    Подушки для немовлят, які рекламують як засіб для кращого сну та зменшення проблем із рефлюксом, можуть становити ризик для дітей. Фахівці попереджают

    Дитячі подушки можуть бути небезпечними: що мають знати батьки

    Дитина | 12:30, 04.08.2026

    Подушки для немовлят, які рекламують як засіб для кращого сну та зменшення проблем із рефлюксом, можуть становити ризик для дітей. Фахівці попереджають, що м’які аксесуари в ліжечку здатні перекрити дихальні шляхи малюка.

    Не лише те, що говорить дитина, а й те, як саме вона говорить, може містити важливу інформацію про її майбутнє психічне здоров’я. До такого висновку д

    Вчені з’ясували, що манера мовлення дитини може вказувати на майбутні проблеми з психічним здоров’ям

    Дитина | 08:39, 01.08.2026

    Не лише те, що говорить дитина, а й те, як саме вона говорить, може містити важливу інформацію про її майбутнє психічне здоров’я. До такого висновку дійшли вчені зі Стенфордського університету. Вони виявили, що мовні моделі здатні за особливостями ди

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два р

    Вчені назвали два фрукта, які допомагають захистити дітей від раку

    Дитина | 08:47, 28.07.2026

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два роки життя продемонструвало сильний захисний ефект проти ризику лейкемії у дітей. Більш того, був про

    Не можна змушувати дітей доїдати до кінця. Про це заявляють дієтологи.За їх словами, це може змусити дітей не звертати увагу на голод і відмовлятися в

    Дієтологи розповіли, чому не можна змушувати дітей доїдати все з тарілки

    Дитина | 12:03, 25.07.2026

    Не можна змушувати дітей доїдати до кінця. Про це заявляють дієтологи.За їх словами, це може змусити дітей не звертати увагу на голод і відмовлятися від корисних продуктів.За словами директора з досліджень в Центрі наук про смак і харчуванні Софі Нік

    Коментарі до новини