Більш високий рівень кислот омега-3 в крові збільшує тривалість життя майже на п'ять років

Adoption
Date
  • 1627 Переглядів
Збільшення цієї речовини в крові на 1% пов'язане зі зміною ризику смертності, подібним до того, як припинення куріння.

7901_thumbnail-tw-20200703110215-44441.jpg (30.98 Kb)

Рівень омега-3 жирних кислот у крові є таким же хорошим показником смертності від будь-якої причини, як і куріння, згідно з дослідженням, проведеним за участю Інституту медичних досліджень Госпіталю-дель-Мар (IMIM) у співпраці з Інститутом дослідження жирних кислот у Сполучених Штатах.

Дослідники виявили, що рівень омега-3 в еритроцитах крові (так званих еритроцитах) є дуже хорошим провісником ризику смертності. Дослідження прийшло до висновку, що «вищий рівень цих кислот у крові в результаті регулярного включення жирної риби в раціон збільшує очікувану тривалість життя майже на п’ять років», – сказав д-р Алейкс Сала-Віла, докторант IMIM. Навпаки, «постійний курець скорочує вашу тривалість життя на 4,7 року, стільки ж, скільки ви отримуєте, якщо у вас високий рівень кислот омега-3 у крові», — додає він.

Дослідження проаналізувало дані про рівень жирних кислот у крові 2240 людей старше 65 років, за якими спостерігали в середньому протягом одинадцяти років. Мета полягала в тому, щоб підтвердити, які жирні кислоти функціонують як хороші провісники смертності, крім уже відомих факторів. Результати показують, що чотири типи жирних кислот, включаючи омега-3, виконують цю роль. Цікаво, що дві з них - це насичені жирні кислоти, які традиційно асоціюються з ризиком серцево-судинних захворювань, але які в даному випадку вказують на більшу тривалість життя. «Це ще раз підтверджує те, що ми спостерігаємо останнім часом, — каже доктор Сала-Віла, — не всі насичені жирні кислоти обов’язково шкідливі». Дійсно, їх рівень у крові не можна змінити дієтою, як це відбувається з омега-3 жирними кислотами.

Ці результати можуть сприяти персоналізації дієтичних рекомендацій щодо споживання їжі на основі концентрації в крові різних типів жирних кислот. «Те, що ми знайшли, не є незначним. Це підтверджує ідею про те, що невеликі зміни в дієті в правильному напрямку можуть мати набагато сильніший ефект, ніж ми думаємо, і ніколи не пізно внести ці зміни», — зауважує доктор Сала-Віла.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: мама, сайт для мам, дієта, кислоти, рівень, жирних кислот, смертність, тривалість, Дослідження, омега


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Нічні перекуси під серіал. Дослідники кажуть, що час прийому їжі важливіший за калорії

    Здоров'я | 01:41, 03.08.2026

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили в

    Жінки Пд.Кореї можуть стати першими у світі тривалість життя яких перевищить 90 років

    Здоров'я | 12:15, 31.07.2026

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили вчені, які проаналізували десятки моделей смертності у розвинених країнах.

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують я

    Скільки яєць безпечно їсти для здоров’я

    Здоров'я | 00:59, 31.07.2026

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують як цінне джерело білка. Водночас питання про те, скільки яєць можна споживати без ризику для здоров’я

    Що саме не радять вживати дітям і чому, Gazeta.ua розповів нутриціолог Василь Лук’янов.

    Шість напоїв, які не варто давати дітям

    Здоров'я | 08:52, 30.07.2026

    Що саме не радять вживати дітям і чому, Gazeta.ua розповів нутриціолог Василь Лук’янов.

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два р

    Вчені назвали два фрукта, які допомагають захистити дітей від раку

    Дитина | 08:47, 28.07.2026

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два роки життя продемонструвало сильний захисний ефект проти ризику лейкемії у дітей. Більш того, був про

    Шкірка авокадо містить корисні речовини, і наукові дані це підтверджують, але з важливими застереженнями. Вона багата на біоактивні сполуки, особливо

    Чи дійсно шкірка авокадо корисна для здоров’я?

    Здоров'я | 08:38, 25.07.2026

    Шкірка авокадо містить корисні речовини, і наукові дані це підтверджують, але з важливими застереженнями. Вона багата на біоактивні сполуки, особливо фенольні (флавоноїди, фенольні кислоти, таніни, проціанідини), антиоксиданти, клітковину, а також де

    Влітку, особливо в спеку, важливо, щоб організм не страждав від нестачі рідини. Лікар-дієтолог, нутріціолог порадила влітку пити більше води.А якщо пр

    Дієтолог рекомендувала корисні літні напої

    Харчування | 12:33, 21.07.2026

    Влітку, особливо в спеку, важливо, щоб організм не страждав від нестачі рідини. Лікар-дієтолог, нутріціолог порадила влітку пити більше води.А якщо просту воду пити нудно, фахівець рекомендує додавати до неї цитрусові, наприклад, лимон або апельсин.

    Коментарі до новини