Регулярне вживання кави після вагітності може знизити ризик діабету 2 типу

Adoption
Date
  • 1096 Переглядів
Регулярне вживання кави може вберегти від діабету 2 типу жінок, які хворіли на діабет під час вагітності. Заміна штучно підсолоджених і підсолоджених напоїв кавою з кофеїном також знижує ризик: на 10% для чашки штучно підсолодженого напою та на 17% для чашки підсолодженого напою.

0068_1-min.jpg (37.73 Kb)


Прогнозується, що поширеність діабету 2 типу продовжить зростати, і кожен третій житель зараз має ризик розвитку діабету протягом свого життя. Кілька кардіометаболічних ускладнень на ранньому етапі життя роблять першорядним виявлення груп високого ризику та застосування стратегій профілактики діабету.

До групи високого ризику входять жінки, які перенесли діабет під час вагітності, широко відомий як гестаційний цукровий діабет. Порівняно зі здоровою жіночою популяцією ці жінки можуть зіткнутися з ризиком розвитку діабету 2 типу в десять разів вищим.

Сучасні дослідження показали, що замість штучно підсолоджених напоїв вживання двох-п’яти чашок кави з кофеїном або без кофеїну на день є потенційно більш здоровою заміною для відстрочення початку або запобігання діабету 2 типу.

Ймовірно, це пов’язано з біоактивними компонентами кави, такими як поліфеноли, які є природними рослинними мікроелементами. Біологічно активні компоненти — це типи хімічних речовин, які містяться в невеликих кількостях у рослинах і деяких харчових продуктах, таких як фрукти, овочі, горіхи, олії та цільні зерна, і можуть сприяти гарному здоров’ю.

Щоб дослідити це, професор Куйлінь Чжан, директор Глобального центру здоров’я азіатських жінок (GloW) і професор кафедри акушерства та гінекології Медичної школи Йонг Лу Лін Національного університету Сінгапуру (NUS Medicine), вивчили роль тривалого споживання кави після ускладненої вагітності та подальшого ризику діабету 2 типу серед жінок з анамнезом гестаційного діабету.

Команда вчених дослідила споживання кави при діабеті 2 типу, замінивши кавою солодкі напої. Дослідники спостерігали за більш ніж 4500 жінками, які мали історію гестаційного діабету, протягом понад 25 років і досліджували асоціації тривалого вживання кави з подальшим ризиком діабету 2 типу.

Було виявлено, що вживання кави з кофеїном жінками після вагітності має лінійний зворотний зв’язок із ризиком діабету 2 типу. Порівняно з тими, хто взагалі не пив каву з кофеїном, серед тих, хто випивав одну чашку кави з кофеїном або менше, дві-три чашки та чотири і більше чашок на день, ризик діабету 2 типу був знижений на 10%, 17 % та 53 % відповідно.

Що ще важливіше, заміна штучно підсолоджених напоїв кавою з кофеїном також знижує ризик: на 10% для чашки штучно підсолодженого напою та на 17% для чашки підсолодженого напою.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: регулярне вживання кави, після вагітності, знизити ризик, діабет 2 типу, діабет, цукор, без цукру, напої, мама, консультації


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Велике 20-річне дослідження, опубліковане в American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine (команда Øistein Svanes), показало: часте

    Прибирання може впливати на легені так само, як куріння

    Сімейні справи | 07:30, 09.06.2026

    Велике 20-річне дослідження, опубліковане в American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine (команда Øistein Svanes), показало: часте використання мийних засобів, особливо у вигляді спреїв, пов’язане зі швидшим зниженням функції леген

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FG

    Вживання алкоголю жорстко впливає на ваші харчові звички та смак їжі

    Харчування | 06:30, 09.06.2026

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FGF21 – гормону, який посилює потяг до солоного та знижує потяг до солодкого.

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно в

    Що буде з організмом дитини, якщо вона спатиме менше 8 годин?

    Дитина | 07:30, 08.06.2026

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно від віку. Якщо дитина регулярно спить менше 8 годин, це порушує роботу майже всіх систем організму та

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Виявляється, від ароматизатора залежить, наскільки сильно вейп шкодить вашим генам. У всіх вейперів гени змінюються у гіршу сторону.

    Вчені назвали найнебезпечніші смаки вейпів

    Здоров'я | 00:30, 08.06.2026

    Виявляється, від ароматизатора залежить, наскільки сильно вейп шкодить вашим генам. У всіх вейперів гени змінюються у гіршу сторону.

    Кава допомагає боротися із запаленням завдяки високій концентрації біоактивних сполук, які знижують рівень запальних маркерів та захищають клітини від

    Як кава допомагає боротися із запаленням?

    Профілактика і лікування | 08:30, 07.06.2026

    Кава допомагає боротися із запаленням завдяки високій концентрації біоактивних сполук, які знижують рівень запальних маркерів та захищають клітини від руйнування. Численні медичні дослідження доводять, що регулярне вживання кави (як звичайної, так і

    Коментарі до новини