Риба в раціоні допомагає школяру краще читати

Adoption
Date
  • 2182 Переглядів
До таких висновків прийшли вчені! Повідомляє сайт Наша мама.

c7176e595af2b0a06a58a89c83d326.jpg (82.47 Kb)

У малюків, в раціоні яких регулярно присутні лосось, оселедець, скумбрія, макрель, сардина і тунець, більш розвинені навички читання, ніж у їхніх однолітків, в меню яких відсутня жирна риба. До такого висновку прийшли вчені Університету Гетеборга (Швеція). За словами фахівців, споживання жирних кислот Омега-3, що містяться у великій кількості в перерахованих сортах, значно покращує здібності до читання. Такі висновки дослідники зробили після ретельних спостережень за школярами у віці від 9 до 10 років.

Протягом 3 місяців одна група дітей отримувала добавки жирних кислот Омега-3, а інша група - плацебо. Навички дитячого читання згодом були вивчені за допомогою комп'ютеризованого тесту, який оцінює швидкість читання, здатності до візуального аналізу, навички аудіювання та лексичні навички. Отримані дані показали, що діти, які одержували жирні кислоти Омега-3, мали 65% -ве поліпшення розуміння прочитаного в порівнянні з дітьми, яким давали плацебо. Ці учасники також мали більш високу швидкість читання і краще проводили візуальний аналіз тексту.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Молодий татусь показав, як швидко заколисати дитину (ВІДЕО)

Вчені відзначили: результати дослідження в черговий раз підкреслюють важливість регулярного споживання жирних кислот дітьми. Попередні випробування також встановили позитивний вплив споживання жирних кислот Омега-3 і Омега-6 у дітей з порушеннями уваги і труднощами при читанні. На сайті Наша мама ви знайдете завжди цікаві та корисні новини для матусь та дітей.

Джерело: kolobok.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: дитина, поради, раціон, риба, навчання, читання


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Частий головний біль у дитини найчастіше викликаний емоційним напруженням, хронічною втомою або порушенням режиму дня, проте він також може бути ознак

    Чому у дитини часто болить голова?

    Дитина | 08:30, 10.06.2026

    Частий головний біль у дитини найчастіше викликаний емоційним напруженням, хронічною втомою або порушенням режиму дня, проте він також може бути ознакою неврологічних, офтальмологічних чи інфекційних захворювань. За статистикою, з цією проблемою стик

    В Афганістані набули чинності нові правила, схвалені керівництвом руху «Талібан», згідно з якими дівчатка можуть одружуватися після досягнення статево

    В Афганістані дозволили видавати заміж дівчаток з 9 років

    Дитина | 01:20, 10.06.2026

    В Афганістані набули чинності нові правила, схвалені керівництвом руху «Талібан», згідно з якими дівчатка можуть одружуватися після досягнення статевої зрілості. Як зазначають ЗМІ, на практиці це може означати можливість видавати заміж дівчат уже з 9

    За даними досліджень, гіперопіка та постійне потурання бажанням дитини можуть бути пов'язані з розвитком імпульсивності, егоцентризму та проблем у від

    Розпещені діти частіше виростають людьми з нарцисичними і агресивними рисами характеру

    Виховання | 01:20, 09.06.2026

    За даними досліджень, гіперопіка та постійне потурання бажанням дитини можуть бути пов'язані з розвитком імпульсивності, егоцентризму та проблем у відносинах з оточуючими.

    Щоб завдати болю дитині, не обов’язково піднімати руку. Іноді достатньо лише крику.

    Частий крик на маленьких дітей зменшує об'єм їхнього мозку

    Дитина | 19:19, 08.06.2026

    Щоб завдати болю дитині, не обов’язково піднімати руку. Іноді достатньо лише крику.

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно в

    Що буде з організмом дитини, якщо вона спатиме менше 8 годин?

    Дитина | 07:30, 08.06.2026

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно від віку. Якщо дитина регулярно спить менше 8 годин, це порушує роботу майже всіх систем організму та

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Стійке або постійне відчуття холодних ніг у дитини найчастіше пов’язане з недосконалістю системи терморегуляції, побутовими факторами (взуття, одяг) а

    Чому у дитини постійно мерзнуть ноги?

    Дитина | 07:30, 07.06.2026

    Стійке або постійне відчуття холодних ніг у дитини найчастіше пов’язане з недосконалістю системи терморегуляції, побутовими факторами (взуття, одяг) або особливостями розвитку нервової та судинної систем. Оскільки стопи є найбільш віддаленими від сер

    Коментарі до новини