Риб'ячий жир виявився не таким вже й корисним

Adoption
Date
  • 2865 Переглядів
Фахівці спростовують користь від вживання добавок жирних кислот омега-3, того ж самого риб'ячого жиру.

2071_2536479_web1.jpg (101.17 Kb)

Останнє дослідження, опубліковане в журналі Американської медичної асоціації 25 серпня, показує, що всупереч поширеній думці користі для роботи мозку від риб'ячого жиру немає. Протягом п'яти років учені спостерігали за пізнавальною функцією мозку у 4 тис. осіб. Третина з них отримували омега-3 добавки. Третині давали листові овочі, а останній третині – плацебо. У результаті вчені заявили, що не можуть відзначити явного впливу риб'ячого жиру на організм учасників експерименту.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Народні засоби від дерматиту і опіків

Крім того, з 2005 по 2012 рік в медичних журналах США були опубліковані принаймні 20 досліджень впливу риб'ячого жиру на запобігання серцево-судинних захворювань. І всі крім двох робіт показали, що риб'ячий жир, як і плацебо, не приносить ніякої користі. Також Національний інститут охорони здоров'я США вважає, що "користь для здоров'я омега-3 дієтичних добавок неясна".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: риб'ячий жир, омега-3 кислоти, вітаміни, харчування, здоров'я, хвороби, профілактика


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Нічні перекуси під серіал. Дослідники кажуть, що час прийому їжі важливіший за калорії

    Здоров'я | 01:41, 03.08.2026

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили в

    Жінки Пд.Кореї можуть стати першими у світі тривалість життя яких перевищить 90 років

    Здоров'я | 12:15, 31.07.2026

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили вчені, які проаналізували десятки моделей смертності у розвинених країнах.

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують я

    Скільки яєць безпечно їсти для здоров’я

    Здоров'я | 00:59, 31.07.2026

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують як цінне джерело білка. Водночас питання про те, скільки яєць можна споживати без ризику для здоров’я

    Що саме не радять вживати дітям і чому, Gazeta.ua розповів нутриціолог Василь Лук’янов.

    Шість напоїв, які не варто давати дітям

    Здоров'я | 08:52, 30.07.2026

    Що саме не радять вживати дітям і чому, Gazeta.ua розповів нутриціолог Василь Лук’янов.

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два р

    Вчені назвали два фрукта, які допомагають захистити дітей від раку

    Дитина | 08:47, 28.07.2026

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два роки життя продемонструвало сильний захисний ефект проти ризику лейкемії у дітей. Більш того, був про

    Шкірка авокадо містить корисні речовини, і наукові дані це підтверджують, але з важливими застереженнями. Вона багата на біоактивні сполуки, особливо

    Чи дійсно шкірка авокадо корисна для здоров’я?

    Здоров'я | 08:38, 25.07.2026

    Шкірка авокадо містить корисні речовини, і наукові дані це підтверджують, але з важливими застереженнями. Вона багата на біоактивні сполуки, особливо фенольні (флавоноїди, фенольні кислоти, таніни, проціанідини), антиоксиданти, клітковину, а також де

    Влітку, особливо в спеку, важливо, щоб організм не страждав від нестачі рідини. Лікар-дієтолог, нутріціолог порадила влітку пити більше води.А якщо пр

    Дієтолог рекомендувала корисні літні напої

    Харчування | 12:33, 21.07.2026

    Влітку, особливо в спеку, важливо, щоб організм не страждав від нестачі рідини. Лікар-дієтолог, нутріціолог порадила влітку пити більше води.А якщо просту воду пити нудно, фахівець рекомендує додавати до неї цитрусові, наприклад, лимон або апельсин.

    Коментарі до новини