Те, чого ви не знали про банан

Adoption
Date
  • 2449 Переглядів
Останнім часом все частіше говорять про те, якими властивостями наділені банани. "Наша мама" вирішила дізнатися, чим здоров'ю може допомогти банан.

40_80e0db83f19aec1f236be608db7893.jpg (27.8 Kb)

Депресія
Згідно дослідженням, проведеним дослідницьким інститутом MIND, багато пацієнтів відчували себе трохи краще після вживання бананів. Це пов’язано з тим, що банани містять велику кількість триптофану, одного з видів білків, який організм перетворює в серотонін. Серотонін — це гормон, що відповідає за спокій, розслаблення і ваш настрій.

Анемія
У бананах міститься велика кількість заліза, яке стимулює вироблення гемоглобіну в крові і запобігає анемії.

Кров’яний тиск
Банани містять велику кількість калію, який позитивно впливає на кров’яний тиск і зменшує ймовірність виникнення підвищеного тиску і серцевих ударів.

Розумова активність
Під час іспитів 200 учнів британської школи Твікенем їли банани кілька разів на день. Дослідження показали, що, за рахунок високого вмісту калію, цей фрукт посилює увагу і покращує роботу мозку.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чому знежирене молоко небезпечне для здоров'я?

Запори
Через високий вміст клітковини банани відновлюють нормальну роботу кишечника, допомагаючи подолати запори, не вдаючись до проносних.

Похмілля
Один з кращих способів боротьби з похміллям — це банановий молочний коктейль з додаванням меду. Банани зменшують головний біль, а мед вирівнює рівень цукру в крові. У той час як молоко заспокоює організм і відновлює рівень рідини.

Печія
Банани надають антацидний ефект, який заспокоює вашу травну систему.

Нудота при вагітності
Кілька бананів допомагають вирівняти рівень цукру в крові, тим самим позбавивши від нудоти.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: вітаміни, банан, користь, здоров'я, хвороби, лікування, профілактика, вагітність, токсикоз


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Нічні перекуси під серіал. Дослідники кажуть, що час прийому їжі важливіший за калорії

    Здоров'я | 01:41, 03.08.2026

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили в

    Жінки Пд.Кореї можуть стати першими у світі тривалість життя яких перевищить 90 років

    Здоров'я | 12:15, 31.07.2026

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили вчені, які проаналізували десятки моделей смертності у розвинених країнах.

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують я

    Скільки яєць безпечно їсти для здоров’я

    Здоров'я | 00:59, 31.07.2026

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують як цінне джерело білка. Водночас питання про те, скільки яєць можна споживати без ризику для здоров’я

    Що саме не радять вживати дітям і чому, Gazeta.ua розповів нутриціолог Василь Лук’янов.

    Шість напоїв, які не варто давати дітям

    Здоров'я | 08:52, 30.07.2026

    Що саме не радять вживати дітям і чому, Gazeta.ua розповів нутриціолог Василь Лук’янов.

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два р

    Вчені назвали два фрукта, які допомагають захистити дітей від раку

    Дитина | 08:47, 28.07.2026

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два роки життя продемонструвало сильний захисний ефект проти ризику лейкемії у дітей. Більш того, був про

    Шкірка авокадо містить корисні речовини, і наукові дані це підтверджують, але з важливими застереженнями. Вона багата на біоактивні сполуки, особливо

    Чи дійсно шкірка авокадо корисна для здоров’я?

    Здоров'я | 08:38, 25.07.2026

    Шкірка авокадо містить корисні речовини, і наукові дані це підтверджують, але з важливими застереженнями. Вона багата на біоактивні сполуки, особливо фенольні (флавоноїди, фенольні кислоти, таніни, проціанідини), антиоксиданти, клітковину, а також де

    Влітку, особливо в спеку, важливо, щоб організм не страждав від нестачі рідини. Лікар-дієтолог, нутріціолог порадила влітку пити більше води.А якщо пр

    Дієтолог рекомендувала корисні літні напої

    Харчування | 12:33, 21.07.2026

    Влітку, особливо в спеку, важливо, щоб організм не страждав від нестачі рідини. Лікар-дієтолог, нутріціолог порадила влітку пити більше води.А якщо просту воду пити нудно, фахівець рекомендує додавати до неї цитрусові, наприклад, лимон або апельсин.

    Коментарі до новини