У рамках проекту вчені з Університетської лікарні Північної Норвегії вивчили дані про 11 614 учасників, які проходили обстеження в 2007-2008 рр.. Аналіз показав, що частота нападів головного болю на 20% вище у людей з низьким рівнем 25-гідроксівітаміну D в сироватці крові.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Названо речі, за які люди шкодують в старості
Однак мова йде тільки про головний біль, не пов’язаний з мігренню.
Дослідження показало, що вітамін D потенційно бере участь в процесах формування головного болю. У той же час, рівень цього вітаміну значно залежить від харчових звичок і стилю життя людини.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: вітаміни, головний біль, мігрень, лікування, профілактика
Цікаво також:
Новини по темі
Що їсти, щоб подолати весняний дефіцит вітамінів?
Здоров'я | 07:30, 30.03.2026
Скільки фруктів можна їсти щодня?
Харчування | 08:30, 15.08.2025
Чи справді корисно пити вранці воду з лимоном?
Здоров'я | 12:10, 05.02.2025
6 причин включити в свій повсякденний раціон грейпфрут
Харчування | 09:30, 14.12.2024
Коли краще пити вітаміни: зранку чи ввечері?
Вітаміни | 21:20, 14.10.2024
Топ 3 найкращих осінніх рецепти обіду
Харчування | 12:46, 03.10.2024
Дієтологи США назвали продукти корисні для дітей
Харчування | 22:37, 02.10.2024