Вчені з Оксфордського університету провели експеримент, в ході якого з'ясували: корисні харчові добавки діють на некерованих дітей як заспокійливе. Для цього вони попросили батьків 196 здорових школярів у віці від 13 до 16 років проконтролювати, щоб їх діти протягом 3 місяців вживали вітаміни, мінерали, і Омега-6-поліненасичені жирні кислоти.
Протягом усього експерименту вчені вивчали показники аналізів крові дітей, а також відстежували зміни в їх поведінці. Через 12 тижнів порівнявши результати з показниками контрольної групи дітей, що приймали плацебо, вони з'ясували, що перші стали більш врівноваженими, повідомляє журнал British Journal of Nutrition. Результат був особливо помітний серед тих учасників експерименту, яких характеризували як некерованих. Ці діти набагато рідше стали порушувати порядок, вчителям не доводилося так часто виставляти їх за двері.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Хлопчик вирішив віддати свої іграшки нужденним діткам (ФОТО)
Експерти пояснюють ефект тим, що ці харчові добавки діють в усіх напрямках, в тому числі зміцнюють мозок. Більш ранні дослідження підтверджували, що Омега-6, наприклад, можуть застосовуватися для зменшення симптомів СДУГ (синдрому дефіциту уваги і гіперактивності). Одне з них, опубліковане в Journal of Attention Disorders, повідомляло: поєднання Омега-3 і Омега-6 можуть навіть замінити "італін", що знаходиться в списку 1 переліку наркотичних засобів.
Джерело: mama.passion.ru
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: дитина, школяр, гіперактивність, важка дитина, вітаміни, поради
Цікаво також:
Новини по темі
Чому дитина стала тривожною?
Дитина | 08:30, 11.06.2026
Чому важливо готувати дитину до навчання в школі?
Дитина | 07:30, 11.06.2026
Чому підлітки скоюють божевільні вчинки?
Школярі | 06:30, 11.06.2026
Чому у дитини часто болить голова?
Дитина | 08:30, 10.06.2026
В Афганістані дозволили видавати заміж дівчаток з 9 років
Дитина | 01:20, 10.06.2026
Розпещені діти частіше виростають людьми з нарцисичними і агресивними рисами характеру
Виховання | 01:20, 09.06.2026
Частий крик на маленьких дітей зменшує об'єм їхнього мозку
Дитина | 19:19, 08.06.2026