Жирна і солодка їжа руйнує мозок дітей

Adoption
Date
  • 2018 Переглядів
Дослідники провели свій експеримент!

rf3r234e234234234234.jpg (170.68 Kb)


Експерти з Швейцарської вищої технічної школи Цюріха (ETH Zurich) провели цікавий досвід з лабораторними гризунами, після якого заявили, що дітям потрібно обмежувати споживання жирних і солодких страв, так як це позначається на їх розумовій діяльності, викликає депресії, а в старшому віці навіть може стати причиною розвитку хвороби Альцгеймера. Результати свого дослідження вчені опублікували в медичному журналі "Molecular Psychiatry".

У чому полягала суть експерименту? Спочатку науковці озвучили теорію, згідно з якою жирна і солодка їжа руйнує мозок дітей. Вчені припустили, що надмірна кількість жирів і цукру в дитячому меню впливає на вироблення реліну - білка, необхідного для нормалізації роботи нейронів. Якщо цього білка виробляється недостатньо, то процеси в головному мозку сповільнюються. А це в свою чергу викликає проблеми з пам'яттю і впливає на поведінкову гнучкість. Крім того, в подальшому це може стати причиною розвитку недоумства і психічних проблем.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Розпізнати гіперактивну дитину допоможе доктор Комаровський (ВІДЕО)

Пізніше цю теорію експериментатори довели за допомогою досвіду, в якому брали участь лабораторні мишенята. Групу малюків гризунів почали годувати солодкою і жирною їжею відразу ж після їх народження. У підсумку, вже через місяць після початку експерименту у них почали спостерігатися уповільнення реакції і гальмування процесів в головному мозку, чого у контрольної групи мишей, що знаходилася на збалансованому харчуванні, не спостерігалося. І ці пошкодження в роботі мозку стали видимі задовго до того, як у звірят почала з'являтися зайва вага.

Джерело: tvoymalysh.com.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: дитина, здоров'я, мозок, харчування


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Коли, скільки і як давати диню малюку — покрокова інструкція від педіатрів та дієтологів.

    Як правильно вводити диню в прикорм дитині

    Дитина | 19:06, 10.08.2026

    Коли, скільки і як давати диню малюку — покрокова інструкція від педіатрів та дієтологів.

    Близько 60% дітей віком від народження до 6 місяців в Україні перебувають переважно на грудному вигодовуванні. Водночас 28% немовлят отримують дитячі

    Молоді мами частіше обирають суміші

    Дитина | 00:15, 06.08.2026

    Близько 60% дітей віком від народження до 6 місяців в Україні перебувають переважно на грудному вигодовуванні. Водночас 28% немовлят отримують дитячі суміші, а ще 14% мають змішане вигодовування.

    Подушки для немовлят, які рекламують як засіб для кращого сну та зменшення проблем із рефлюксом, можуть становити ризик для дітей. Фахівці попереджают

    Дитячі подушки можуть бути небезпечними: що мають знати батьки

    Дитина | 12:30, 04.08.2026

    Подушки для немовлят, які рекламують як засіб для кращого сну та зменшення проблем із рефлюксом, можуть становити ризик для дітей. Фахівці попереджають, що м’які аксесуари в ліжечку здатні перекрити дихальні шляхи малюка.

    Не лише те, що говорить дитина, а й те, як саме вона говорить, може містити важливу інформацію про її майбутнє психічне здоров’я. До такого висновку д

    Вчені з’ясували, що манера мовлення дитини може вказувати на майбутні проблеми з психічним здоров’ям

    Дитина | 08:39, 01.08.2026

    Не лише те, що говорить дитина, а й те, як саме вона говорить, може містити важливу інформацію про її майбутнє психічне здоров’я. До такого висновку дійшли вчені зі Стенфордського університету. Вони виявили, що мовні моделі здатні за особливостями ди

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два р

    Вчені назвали два фрукта, які допомагають захистити дітей від раку

    Дитина | 08:47, 28.07.2026

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два роки життя продемонструвало сильний захисний ефект проти ризику лейкемії у дітей. Більш того, був про

    Не можна змушувати дітей доїдати до кінця. Про це заявляють дієтологи.За їх словами, це може змусити дітей не звертати увагу на голод і відмовлятися в

    Дієтологи розповіли, чому не можна змушувати дітей доїдати все з тарілки

    Дитина | 12:03, 25.07.2026

    Не можна змушувати дітей доїдати до кінця. Про це заявляють дієтологи.За їх словами, це може змусити дітей не звертати увагу на голод і відмовлятися від корисних продуктів.За словами директора з досліджень в Центрі наук про смак і харчуванні Софі Нік

    Літня спека особливо небезпечна для найменших. У дітей і немовлят тепловий удар настає значно швидше, ніж у дорослих, бо їхня система терморегуляції щ

    Малюк перегрівся: основні симптоми теплового удару та чому це небезпечно

    Дитина | 22:28, 22.07.2026

    Літня спека особливо небезпечна для найменших. У дітей і немовлят тепловий удар настає значно швидше, ніж у дорослих, бо їхня система терморегуляції ще недосконала, а тіло нагрівається стрімкіше. Стан загрожує життю, тому батькам критично важливо вча

    Коментарі до новини