Занадто багато ультраобробленої їжі пов’язане з погіршенням здоров’я серця

Adoption
Date
  • 1463 Переглядів
Вчені стверджують, що ультраоброблені продукти, на які припадає більше половини щоденних калорій, пов’язані з нижчими показниками здоров’я серцево-судинної системи.

7946_obrobleni-produkty.jpg (51.76 Kb)

Дослідники з Центру контролю та профілактики захворювань США виявили, що на кожні 5% збільшення калорій від ультраоброблених продуктів, які людина споживала, відбувалося відповідне погіршення загального стану серцево-судинної системи. Дорослі, які споживали приблизно 70% своїх калорій з ультраоброблених продуктів, мали вдвічі менше шансів мати «ідеальне» здоров’я серцево-судинної системи, як це визначено Life's Simple Американської кардіологічної асоціації, порівняно з людьми, які споживали 40% або менше своїх калорій. калорії з ультраоброблених продуктів.

Харчові продукти були розділені на групи за ступенем і метою промислової обробки, яку вони зазнали. Ультраоброблені харчові продукти виготовляються повністю або переважно з речовин, витягнутих з харчових продуктів, таких як жири, крохмаль, гідрогенізовані жири, доданий цукор, модифікований крохмаль та інші сполуки, і включають добавки, такі як штучні ароматизатори, барвники або емульгатори. Приклади включають безалкогольні напої, упаковані солоні закуски, печиво, торти, оброблене м’ясо, курячі нагетси, порошкоподібні та упаковані супи швидкого приготування та багато продуктів, які часто продаються як «напівфабрикати».

«Здорова дієта відіграє важливу роль у підтримці здорового серця та кровоносних судин», — сказав Зефен Чжан, доктор медичних наук, доктор філософії. «Вживання ультраобробленої їжі часто витісняє більш здорову їжу, багату поживними речовинами, як-от фрукти, овочі, цільні зерна та нежирний білок, які тісно пов’язані з хорошим здоров’ям серця. Крім того, ультраоброблена їжа часто містить багато солі, додається. цукри, насичені жири та інші речовини, пов’язані з підвищенням ризику серцевих захворювань».

Використовуючи дані Національного дослідження здоров’я та харчування (NHANES), зібрані в період з 2011 по 2016 рік, дослідники переглянули результати 13 446 дорослих, віком від 20 років і старше, які пройшли 24-годинний аналіз дієти та відповіли на запитання про свою дієту та здоров'я серцево-судинної системи.

Здоров'я серцево-судинної системи визначається як показники здорового артеріального тиску, рівня холестерину та глюкози в крові, уникнення тютюнових виробів, хороше харчування, здорова маса тіла та достатня фізична активність.

«Це дослідження підкреслює важливість побудови більш здорової дієти шляхом виключення таких продуктів, як підсолоджені напої, печиво, тістечка та інші оброблені харчові продукти», — сказала Донна Арнетт, доктор філософії, колишній президент Американської кардіологічної асоціації та декан Коледжу громадської охорони здоров'я Університету Кентуккі в Лексінгтоні. «Є речі, які ви можете робити щодня, щоб трохи покращити своє здоров’я. Наприклад, замість буханки білого хліба візьміть цільнозерновий або пшеничний хліб. Спробуйте замінити гамбургер рибою один раз або двічі на тиждень. Невеликі зміни можуть покращити здоров’я серця».

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: мама, сайт для мам, вагітність, дитина, пологи, дієта, продуктів, здоров’я, системи, серцево, судинної, калорій, ультраоброблених, багато, доктор


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Важливий не лише сам акт, а й те, що відбувається далі.

    Обійми після сексу підвищують рівень окситоцину більше, ніж сам інтим

    Секс | 19:30, 09.06.2026

    Важливий не лише сам акт, а й те, що відбувається далі.

    Університет Вірджинії підтвердив: рука коханої людини знижує активність зони страху в мозку.

    Пари, що тримаються за руки, мають нижчий рівень тривоги, навіть після 20 років шлюбу

    Сімейні справи | 08:30, 09.06.2026

    Університет Вірджинії підтвердив: рука коханої людини знижує активність зони страху в мозку.

    Велике 20-річне дослідження, опубліковане в American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine (команда Øistein Svanes), показало: часте

    Прибирання може впливати на легені так само, як куріння

    Сімейні справи | 07:30, 09.06.2026

    Велике 20-річне дослідження, опубліковане в American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine (команда Øistein Svanes), показало: часте використання мийних засобів, особливо у вигляді спреїв, пов’язане зі швидшим зниженням функції леген

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FG

    Вживання алкоголю жорстко впливає на ваші харчові звички та смак їжі

    Харчування | 06:30, 09.06.2026

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FGF21 – гормону, який посилює потяг до солоного та знижує потяг до солодкого.

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно в

    Що буде з організмом дитини, якщо вона спатиме менше 8 годин?

    Дитина | 07:30, 08.06.2026

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно від віку. Якщо дитина регулярно спить менше 8 годин, це порушує роботу майже всіх систем організму та

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Коментарі до новини