
Науковці з Національного інституту здоров'я в США поставили молочні коктейлі в один ряд із газованими напоями, котрі мають негативний вплив на наш організм.
Так, американські дієтологи зробили заяву, що вміст у коктейлях дуже великої кількості цукру і жирів можуть призвести до серйозних захворювань.
"Ми провели безліч досліджень по профілактиці ожиріння і прийшли до висновку, що чим більше цукру ви їсте, тим більше ви хочете знову споживати його", - заявив керівник дослідження Ерік Стайс. - Це пов'язано з тим, що цукор стимулює центри задоволення, виконуючи функцію "винагороди мозку".
Як вважають вчені, постійне вживання продуктів з підвищеним вмістом цукру призводить до змін у головному мозку, подібним у психічно хворих людей.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Що ми їмо: 200 калорій у різних продуктах
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: солодощі, дієта, дієта для мами, їжа, харчування, зайва вага, схуднення, здоров'я, хвороби, медики, вчені, дослідження
Цікаво також:
Новини по темі
Фастфуд викликає небезпечне захворювання у дітей – дослідження
Харчування | 12:21, 12.08.2026
«Піца» з кавуна, томатів та сиру фета. Рецепт дня
Харчування | 11:31, 12.08.2026
Чому деруни темніють ще до смаження — і як цього уникнути
Харчування | 00:37, 12.08.2026
Салат "Серпнева квасоля": рецепт без майонезу і зайвої мороки
Харчування | 15:37, 11.08.2026
Оселедець, скумбрія і лосось можуть містити паразитів: що треба знати
Харчування | 00:26, 11.08.2026
Смачний банош з вершками, грибами та бринзою
Харчування | 08:48, 08.08.2026
Рецепт запіканки яка підірвала TikTok
Харчування | 00:32, 08.08.2026