
Ваше серце не в змозі повноцінно працювати без хліба, - переконують дослідники.
Іспанські вчені проаналізували ефект щоденного вживання хліба на прикладі 275 літніх людей, схильних до серцево-судинних захворювань. Учасників експерименту розділили на групи - на тих, хто їв білий і цільнозерновий хліб, і на тих, хто його не вживав.
Фінальні заміри стану серцевого м'яза показали, що у людей, котрі їли хліб, був більш здоровий профіль ліпідів крові, ніж у тих, хто виключив хліб з щоденного раціону.
Ліпідний профіль - це комплекс показників холестерину в організмі. Аналіз крові на ліпідний профіль дозволяє виявити ризик хвороб серця і судин.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як змусити ніжки схуднути
Як виявилося, у любителів хліба не тільки вищі шанси захистити своє серце від небезпечних недуг, але й менше ризик захворіти на діабет. Ті випробовувані, які їли хліб щодня, мали нижчий рівень інсуліну, що знижує ризик розвитку стійкості тканин до інсулінової впливу (при її виникненні і розвивається діабет, а також і підвищується ризик хвороб серця).
Автор дослідження, професор Рафаель Ллорах, відзначає, що особливо корисний у цьому сенсі хліб грубого помелу.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: їжа, харчування, калорії, мама, тато, дитина, сім'я, здоров'я, хвороби
Цікаво також:
Новини по темі
Рецепт запіканки яка підірвала TikTok
Харчування | 00:32, 08.08.2026
Як різати цибулю й не заплакати
Харчування | 23:31, 06.08.2026
Головна ягода літа. Як вибрати найсолодший кавун
Харчування | 00:59, 06.08.2026
Чим замінити смаження, щоб страва вийшла ніжнішою
Харчування | 08:45, 05.08.2026
Чи можна заморозити кавун, щоб їсти взимку
Харчування | 01:07, 05.08.2026
Яєчня в мікрохвильовці за 30 секунд
Харчування | 13:44, 04.08.2026
Салат з помідорів та персиків: найсмачніше поєднання, якого ви не очікували
Харчування | 23:35, 03.08.2026