Фахівці встановили, від чого залежить здоров'я зубів у дітей

Adoption
Date
  • 4076 Переглядів
ikota.jpg (55.34 Kb)

Педіатри стурбовані новими результатами досліджень: раніше вважалось, що чим довше жінка годує дитину грудним молоком, тим міцнішими у малятка будуть кістки та зуби. А тепер фахівці дійшли висновку, що грудне вигодовування після 2 років з моменту народження серйозно сприяє появі карієсу на молочних зубах.




Медики під керівництвом Бенджаміна Чаффі з Університету Каліфорнії досліджували даний ефект на прикладі 458 дітей. Всі діти вже могли спокійно їсти тверду їжу. Вчені перевіряли здоров'я зубів у віці 6, 12 і 38 місяців. А в півроку збиралася інформація про кількість пляшечок з грудним молоком, яке споживала дитина в день. Також записувалося, які рідкі продукти споживала дитина.

Вже в 12 місяців батьки немовлят розповідали, чи давали дитині фрукти, овочі, бобові, м'ясо, темний шоколад, печиво, мед, газовану воду або солодощі. Зуби дітей перевіряли стоматологи. Приблизно 40% дітей, яких годували грудьми, в 6-24 місяці мали сліди руйнування зубів до кінця спостереження. У групі дітей, яких годували часто і довше двох років, число постраждалих від карієсу становила 48%.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Неправильне харчування під час вагітності призводить до хвороб мозку дитини

лікарі кажуть, що виною не саме молоко, а його суміш з надлишком цукру в сучасних продуктах харчування. Версія: коли дитина смокче груди або соску на пляшечці, її зуби не омиваються слиною. А слина розщеплює бактерії. В результаті підвищується ризик карієсу. Дантисти радять уважно стежити за дитячими зубами, регулярно очищаючи їх. У перші роки життя досить протирати ротову порожнину вологою тканиною.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: грудне вигодовування, мама, жінка, дитина, молоко, їжа, харчування, здоров'я, хвороби, зуби, карієс, дослідження


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Близько 60% дітей віком від народження до 6 місяців в Україні перебувають переважно на грудному вигодовуванні. Водночас 28% немовлят отримують дитячі

    Молоді мами частіше обирають суміші

    Дитина | 00:15, 06.08.2026

    Близько 60% дітей віком від народження до 6 місяців в Україні перебувають переважно на грудному вигодовуванні. Водночас 28% немовлят отримують дитячі суміші, а ще 14% мають змішане вигодовування.

    Подушки для немовлят, які рекламують як засіб для кращого сну та зменшення проблем із рефлюксом, можуть становити ризик для дітей. Фахівці попереджают

    Дитячі подушки можуть бути небезпечними: що мають знати батьки

    Дитина | 12:30, 04.08.2026

    Подушки для немовлят, які рекламують як засіб для кращого сну та зменшення проблем із рефлюксом, можуть становити ризик для дітей. Фахівці попереджають, що м’які аксесуари в ліжечку здатні перекрити дихальні шляхи малюка.

    Не лише те, що говорить дитина, а й те, як саме вона говорить, може містити важливу інформацію про її майбутнє психічне здоров’я. До такого висновку д

    Вчені з’ясували, що манера мовлення дитини може вказувати на майбутні проблеми з психічним здоров’ям

    Дитина | 08:39, 01.08.2026

    Не лише те, що говорить дитина, а й те, як саме вона говорить, може містити важливу інформацію про її майбутнє психічне здоров’я. До такого висновку дійшли вчені зі Стенфордського університету. Вони виявили, що мовні моделі здатні за особливостями ди

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два р

    Вчені назвали два фрукта, які допомагають захистити дітей від раку

    Дитина | 08:47, 28.07.2026

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два роки життя продемонструвало сильний захисний ефект проти ризику лейкемії у дітей. Більш того, був про

    Не можна змушувати дітей доїдати до кінця. Про це заявляють дієтологи.За їх словами, це може змусити дітей не звертати увагу на голод і відмовлятися в

    Дієтологи розповіли, чому не можна змушувати дітей доїдати все з тарілки

    Дитина | 12:03, 25.07.2026

    Не можна змушувати дітей доїдати до кінця. Про це заявляють дієтологи.За їх словами, це може змусити дітей не звертати увагу на голод і відмовлятися від корисних продуктів.За словами директора з досліджень в Центрі наук про смак і харчуванні Софі Нік

    Літня спека особливо небезпечна для найменших. У дітей і немовлят тепловий удар настає значно швидше, ніж у дорослих, бо їхня система терморегуляції щ

    Малюк перегрівся: основні симптоми теплового удару та чому це небезпечно

    Дитина | 22:28, 22.07.2026

    Літня спека особливо небезпечна для найменших. У дітей і немовлят тепловий удар настає значно швидше, ніж у дорослих, бо їхня система терморегуляції ще недосконала, а тіло нагрівається стрімкіше. Стан загрожує життю, тому батькам критично важливо вча

    Дослідники виявили зв’язок між споживанням алкоголю та курінням у підлітковому віці та подальшими розладами настрою. Ця робота проводилася вченими з У

    Виявлено ще одну небезпеку підліткового куріння

    Дитина | 22:14, 20.07.2026

    Дослідники виявили зв’язок між споживанням алкоголю та курінням у підлітковому віці та подальшими розладами настрою. Ця робота проводилася вченими з Університету Гельсінкі.

    Коментарі до новини