Кава має потужну протизапальну дію - медики

Adoption
Date
  • 1156 Переглядів
Кава багата так званими поліфенолами. Це вторинні рослинні речовини з антиоксидантною дією. Датська дослідницька група представила перші докази, що протизапальний ефект таких поліфенолів подвоюється прийому білків. Кава з молоком буде таким поєднанням. Дослідники з Копенгагенського університету в Данії в недавньому дослідженні припустили, що кава з молоком може мати потужну протизапальну дію.

3142_14.jpeg (23.74 Kb)


Поліфеноли - це певні антиоксиданти, які часто зустрічаються у фруктах та овочах. Вони вважаються здоровими, тому що допомагають зменшити окислювальний стрес в організмі, який може призвести до запалення. Очевидно, що цей ефект можна значно посилити, якщо поєднувати антиоксиданти з білками.

Однак багато подробиць про механізм дії поліфенолів досі невідомі. У рамках поточного дослідження робоча група з Копенгагенського університету вивчила, як поліфеноли поводяться у поєднанні з амінокислотами, будівельними блоками білків. За словами професора Маріанни Ніссен Лун, результати багатообіцяючі.

"У дослідженні ми показуємо, що протизапальна дія поліфенолу на імунні клітини посилюється, коли він вступає в реакцію з амінокислотою", - пояснює керівник дослідження. Тому цілком можливо, що ця комбінація може благотворно впливати на запалення у людей.

У лабораторних експериментах дослідники опрацьовували запалені клітини поліфенолами. Було показано, деякі амінокислоти подвоюють ефект поліфенолів порівняно з прийомом лише їх.

У каві багато поліфенолів, а в молоці багато білків.

Кавові зерна природно багаті цінними поліфенолами. Молоко, з іншого боку, багате на білок. В іншому дослідженні вчені вже продемонстрували, що поліфеноли та білки зв'язуються один з одним у каві з молоком.

«Наші результати показують, що реакція між поліфенолами та білками також відбувається у деяких вивчених нами кавових напоях із молоком», — підтверджує Маріанна Ніссен Лунд. Те саме може ставитися і до смузі, в які додають молоко або йогурт. Однак це ще не досліджено. Подвійний ефект поліфенолів

Результати дослідження також цікаві для кінцевих користувачів, як і для харчової промисловості, тому що вони розкривають потенційний спосіб подвоїти ефект антиоксидантів за допомогою одного простого заходу. Не тільки кава містить багато поліфенолів

Інші продукти, такі як фрукти, овочі, чай, червоне вино та пиво, також багаті на поліфеноли, і додавання амінокислот також може підвищити їх ефективність.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: кава, кава з молоком, протизапальна дія


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Вітамін D є одним х важливих факторів, що впливають на формування організму дитини з перших років життя. Саме в період активного росту закладається ст

    Роль вітаміну D для росту та розвитку дитини

    Дитина | 07:30, 05.06.2026

    Вітамін D є одним х важливих факторів, що впливають на формування організму дитини з перших років життя. Саме в період активного росту закладається стан кісткової системи, імунітету та обміну речовин, тому дефіцит цієї речовини може мати довготривалі

    Приблизно у 20% людей навіть короткочасне перебування на сонці призводить до появи комплексу симптомів, подібних до алергічної реакції. Особливо вразл

    Чому виникає алергія на сонце та як її лікувати?

    Алергія | 01:20, 05.06.2026

    Приблизно у 20% людей навіть короткочасне перебування на сонці призводить до появи комплексу симптомів, подібних до алергічної реакції. Особливо вразливими є діти, вагітні жінки, власники світлої шкіри.

    Сучасні діти не стільки частіше хворіють загалом, скільки стикаються з іншим спектром проблем. Якщо раніше переважали важкі інфекції, то зараз фокус з

    Чому сучасні діти хворіють частіше, ніж їхні батьки і дідусі з бабусями?

    Хвороби | 00:30, 04.06.2026

    Сучасні діти не стільки частіше хворіють загалом, скільки стикаються з іншим спектром проблем. Якщо раніше переважали важкі інфекції, то зараз фокус змістився на хронічні стани. Це зумовлено гіподинамією, зміною раціону, екологією, стресом та тим фак

    Літо в селі у бабусі — це чудовий час для оздоровлення, проте зміна екосистеми несе з собою зустріч із потужними природними алергенами. Головними небе

    Дитина у бабусі влітку: які алергени чекають в селі?

    Дитина | 07:30, 02.06.2026

    Літо в селі у бабусі — це чудовий час для оздоровлення, проте зміна екосистеми несе з собою зустріч із потужними природними алергенами. Головними небезпеками для дитини в сільській місцевості є пилок дикорослих трав і бур'янів, отрута комах, спори цв

    Підвищення артеріального тиску у дитини (дитяча гіпертензія) найчастіше пов’язане із захворюваннями нирок, генетичною спадковістю, гормональною перебу

    Чому у дитини піднімається тиск?

    Дитина | 01:20, 02.06.2026

    Підвищення артеріального тиску у дитини (дитяча гіпертензія) найчастіше пов’язане із захворюваннями нирок, генетичною спадковістю, гормональною перебудовою підліткового віку або сильним стресом. На відміну від дорослих, у яких тиск зазвичай росте чер

    Дітям можна і безпечно робити МРТ (магнітно-резонансну томографію). Це обстеження не використовує радіацію чи рентгенівське випромінювання, тому воно

    Чи можна дітям робити МРТ?

    Дитина | 01:20, 01.06.2026

    Дітям можна і безпечно робити МРТ (магнітно-резонансну томографію). Це обстеження не використовує радіацію чи рентгенівське випромінювання, тому воно не завдає шкоди дитячому організму і його можна проводити навіть немовлятам з перших днів життя.

    Застуда — це вірусне ураження дихальних шляхів, тому воно обов'язково супроводжується хоча б мінімальними катаральними симптомами: закладеністю носа,

    Чи може застуда в дитини проявлятися лише температурою?

    Дитина | 01:20, 31.05.2026

    Застуда — це вірусне ураження дихальних шляхів, тому воно обов'язково супроводжується хоча б мінімальними катаральними симптомами: закладеністю носа, нежиттю, чханням, болем у горлі або кашлем. Більше того, для звичайної застуди взагалі не характерна

    Коментарі до новини