
Медики переконують, що у людей, що випивають в день 2-3 чашки кави, ризик розвитку серцевих захворювань знижується на 25% порівняно з тими, хто взагалі не п'є кави.
Любителі кави на 18% рідше страждають різними недугами. Але найдивовижніше, що ефект поширюється тільки на жінок. Серед чоловіків такої закономірності виявлено не було.
Було повністю спростовані судження про те, що любителі кави ризикують раніше померти. Тривалість життя зовсім не залежить від кількості споживаної кави.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чим відрізняються діти, народжені влітку
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: кава, їжа, харчування, медики, вчені, дослідження, чоловік, жінка
Цікаво також:
Новини по темі
Фастфуд викликає небезпечне захворювання у дітей – дослідження
Харчування | 12:21, 12.08.2026
«Піца» з кавуна, томатів та сиру фета. Рецепт дня
Харчування | 11:31, 12.08.2026
Чому деруни темніють ще до смаження — і як цього уникнути
Харчування | 00:37, 12.08.2026
Салат "Серпнева квасоля": рецепт без майонезу і зайвої мороки
Харчування | 15:37, 11.08.2026
Оселедець, скумбрія і лосось можуть містити паразитів: що треба знати
Харчування | 00:26, 11.08.2026
Смачний банош з вершками, грибами та бринзою
Харчування | 08:48, 08.08.2026
Рецепт запіканки яка підірвала TikTok
Харчування | 00:32, 08.08.2026