Продукти для жіночого здоров'я і лібідо

Adoption
Date
  • 2678 Переглядів
Широко відомий той факт, що журавлинний сік може запобігти розвитку сечових інфекцій. Зокрема, вченими доведено, що у журавлині містяться антиокислювальні речовини, які здатні протистояти бактеріям, а один стакан соку журавлини в день є хорошою профілактикою інфекцій сечових шляхів.

88_image.jpg (54.46 Kb)


Крім журавлини, існує ряд інших продуктів, які позитивним чином впливають на жіноче здоров'я, а саме підвищують лібідо, запобігають розвиток фібром, молочниці, інфекцій сечовивідних шляхів і бактеріального вагінозу.

Яблука
Згідно з дослідженням, результати якого нещодавно були опубліковані в науковому журналі Archives of Gynecology and Obstetrics, жінки, які вживають в їжу, як мінімум одне яблуко в день, рідше страждають від порушення сексуальної функції.

Так, в ході дослідження медики з'ясували, що у жінок, які вживають яблука, рівень сексуального задоволення, збудження і здатності до оргазму, був значно вище тих, хто не був прихильником яблук. За даними фахівців, це пов'язано з тим, що яблука містять поліфеноли і антиоксиданти, які стимулюють приплив крові до жіночих геніталій, тим самим збільшуючи збудження.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Місячні після пологів: коли вони повинні відновитися?

Йогурт і кефір
Йогурт і кефір має подвійний позитивний вплив на жіноче здоров'я. Пробіотики допомагають підтримувати здорову мікрофлору піхви, тим самим допомагаючи запобігти інфекції, такі як ІМП і молочниця. Крім того, кальцій в йогурті і кефірі може допомогти полегшити симптоми передменструального синдрому, про що свідчать результати одного з досліджень фахівців.

Зелений чай
Катехіни – поліфеноли, що володіють антиоксидантними властивостями, містяться в зеленому чаї, можуть вбити бактерії кишкової палички, що викликають інфекції сечових шляхів, за даними дослідження мікробіологів, опублікованого в журналі Frontiers in Microbiology. Крім того, кофеїн в зеленому чаї полегшує симптоми ПМС.

Вода
Дегідратація – зневоднення організму вкрай негативно впливає не тільки на загальний стан організму, але і на жіноче здоров'я. Так, медики рекомендують жінкам не забувати про вживання достатньої кількості рідини для підтримання здорової мікрофлори піхви.

Фрукти
Згідно з результатами дослідження фахівців з Пенсільванського університету, у жінок, які вживають фрукти як мінімум один раз в день, ризик розвитку міоми матки значно нижче тих, хто не їсть фрукти. Крім того, фрукти є відмінним джерелом клітковини.

Червоне вино
Медикам вдалося довести, що один або два келихи червоного вина здатні підвищити сексуальне бажання жінки. Так, дослідження, опубліковане в науковому журналі Journal of Sexual Medicine, показало, що червоне вино підвищує жіноче лібідо, збільшує вироблення оксиду азоту в організмі, який розслабляє стінки кровоносних судин та є потужним антиоксидантом.

Жирна риба
Жирна морська риба, до якої відносяться скумбрія, сьомга, лосось, є багатим джерелом поліненасичених жирних кислот, таких як Омега-3. Ці жирні кислоти допомагають підвищити сексуальний потяг, а також дозволяють поліпшити сексуальну витривалість. Вони також допоможуть в боротьбі з депресією і поліпшать настрій.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: здоров'я, лібідо, жінка, гінекологія, мама, харчування


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочни

    Шкода магазинних йогуртів для дітей

    Дитяче харчування | 06:30, 07.06.2026

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочний продукт на висококалорійний десерт. Регулярне вживання таких продуктів закладає неправильні харчов

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Просте пісочне печиво «Арахісові палички» — рецепт

    Харчування | 14:00, 05.06.2026

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Окрошка з маринованими печерицями — рецепт

    Харчування | 13:00, 05.06.2026

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особ

    Чи необхідна в раціоні дитини риба?

    Дитяче харчування | 01:20, 04.06.2026

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особливо цінні омега-3 жирні кислоти, які мають позитивний вплив на мозок та зорову систему. Риба також

    У тісто для шоколадних оладок на кефірі або кислому молоці додамо столову ложку какао, а також соду, погашену оцтом, для пишності.

    Шоколадні оладки на кефірі — рецепт

    Харчування | 14:00, 03.06.2026

    У тісто для шоколадних оладок на кефірі або кислому молоці додамо столову ложку какао, а також соду, погашену оцтом, для пишності.

    Коментарі до новини