
Фахівцям вдалося дійти до висновку, що кава і пиво змінюють ділянку ДНК, напряму пов'язану із раковими пухлинами і старінням.
Вчені з Тель-Авівського університету встановили, що кофеїн вкорочує, а пиво подовжує теломери - кінцеві ділянки хромосом, які відповідають за захист ДНК від пошкоджень.
Таких висновків дослідники дійшли, вивчивши понад 6 тис. штамів різних дріжджів. Науковці вважають, що глибше дослідження допоможе їм зрозуміти природу виникнення раку, асоційованого якраз з укороченням теломер. А тому найцікавіші їх результати - ще попереду.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Розмір таки має значення - сексологи
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: новини, вчені, дослідження, здоров'я, хвороби, харчування, людина, кава
Цікаво також:
Новини по темі
В Афганістані дозволили видавати заміж дівчаток з 9 років
Дитина | 01:20, 10.06.2026
В Україні офіційно одружитися можна буде просто в церкві
Весілля | 00:30, 10.06.2026
Кімнати матері та дитини у львівських ТРЦ перевірили на комфортність
Новини | 12:33, 13.05.2026
«Фонд Маша» запустив новий проєкт на підтримку вагітних жінок
Новини | 13:17, 12.05.2026
Пластик для 3D принтера: який вибрати для дітей — LBL
Новини | 10:16, 16.03.2026
Мікрофон для комп'ютера: як вибрати модель дитині для навчання — LaNota
Новини | 08:43, 16.03.2026
Як навчити дитину зашивати: базові інструменти для домашніх творчих занять — Blochka
Новини | 19:06, 13.03.2026