Чому ми хочемо жирної їжі під час дієти?

Adoption
Date
  • 887 Переглядів
Ви коли-небудь замислювалися, чому ми хочемо саме тих продуктів, яких намагаємося уникати під час дієти? Або бажаєте, щоб був спосіб вимкнути тягу?

3981_fat-food.jpg (67.16 Kb)

Дослідники з медичного відділення Техаського університету в Галвестоні (UTMB) виявили нові схеми мозку, які можуть діяти як гальмо для переїдання та тяги до шкідливої їжі.

У щурів, які протягом місяця їли дієту з низьким вмістом жиру, дослідники успішно пригнічували поведінку пошуку жирної їжі.

«Намагаючись схуднути, люди часто намагаються уникати жирної їжі, що за іронією долі підвищує мотивацію та тягу до цієї їжі та може призвести до переїдання. Що ще гірше, чим довше хтось утримується від жирної їжі, тим сильніше тяга» — сказав Джонатан Хоммел, доцент кафедри фармакології та токсикології.

Кілька поведінкових досліджень показали, що відмова від певної їжі, як-от перебування на дієті, викликає посилення тяги та мотивації до цієї їжі. Однак мозкові механізми, які призводять до такого типу переїдання, невідомі. З цією метою дослідники UTMB прагнули дізнатися, як мозок керує цією потенційно шкідливою поведінкою.

Використовуючи щурів, яких протягом 30 днів дотримувалися дієти з низьким вмістом жиру, команда UTMB навчила їх працювати з жирними ласощами, натискаючи важіль. Щоб виміряти бажання та мотивацію, дослідники вивчали, скільки разів щурам потрібно було натиснути на важіль, щоб отримати ласощі, доки щурі не кинули спроби.

Далі половина щурів пройшла хірургічну процедуру, яка блокувала дію хімічної речовини мозку під назвою рецептор нейромедину U в області мозку, яка регулює споживання їжі. Інша половина щурів не отримувала цього лікування.

Після хірургічного одужання дослідники виявили, що щурі, які отримували лікування, не працювали так важко задля жирних ласощів, як їхні незмінені побратими.

«Хоча наші відкриття є лише першим кроком у довгому процесі від наукової лабораторії до кабінету лікаря, ми плануємо розробити нові ліки, які допоможуть приборкати цю тягу», — сказав Хоммел. .

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: тяга, жирна їжа, їжа, дієта, харчування, вчені, дослідження, лікування ожиріння


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Ідеальне яйце пашот на сніданок пропонуємо подати на хлібі з вершковим сиром та авокадо.

    Яйце пашот у мікрохвильовці — рецепт

    Харчування | 19:20, 10.06.2026

    Ідеальне яйце пашот на сніданок пропонуємо подати на хлібі з вершковим сиром та авокадо.

    У неї ніжна, насичена заварна основа, соковиті вишні зверху та золотиста хрустка скоринка — усе просто й дуже затишно.

    Вишнево-хлібна запіканка — рецепт домашнього десерту

    Харчування | 18:39, 10.06.2026

    У неї ніжна, насичена заварна основа, соковиті вишні зверху та золотиста хрустка скоринка — усе просто й дуже затишно.

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FG

    Вживання алкоголю жорстко впливає на ваші харчові звички та смак їжі

    Харчування | 06:30, 09.06.2026

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FGF21 – гормону, який посилює потяг до солоного та знижує потяг до солодкого.

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочни

    Шкода магазинних йогуртів для дітей

    Дитяче харчування | 06:30, 07.06.2026

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочний продукт на висококалорійний десерт. Регулярне вживання таких продуктів закладає неправильні харчов

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Просте пісочне печиво «Арахісові палички» — рецепт

    Харчування | 14:00, 05.06.2026

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Коментарі до новини