
За даними AHA (Американська кардіологічна асоціація), щоденне вживання оливкової олії певним чином впливає на серце і може служити способом профілактики його захворювань. Про це інформує видання Express, посилаючись на результати дослідження, що увібрав дані 100 тисяч осіб.
Вчені аналізували особливості харчування людей і зробили висновок про можливість оливкової олії знижувати ймовірність серцево-судинних захворювань завдяки протизапальному ефекту, який створююьь на судинну тканину його ненасичені жирні кислоти. Наукові фахівці постулювали, що
вживання половини ложки оливкової олії на день може знизити ризик розвитку хвороб серця і судин на 15%, повної ложки - на 21%.
Зокрема, споживання цієї олії вони пов'язують з краще захистом від розвитку ішемічної хвороби серця.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: олія, оливкова, серце, користь
Цікаво також:
Новини по темі
Що приготувати на вихідні, щоб не стояти біля плити весь день
Харчування | 23:13, 12.08.2026
Корисна не для всіх: кому протипоказана лохина
Харчування | 23:01, 12.08.2026
Фастфуд викликає небезпечне захворювання у дітей – дослідження
Харчування | 12:21, 12.08.2026
«Піца» з кавуна, томатів та сиру фета. Рецепт дня
Харчування | 11:31, 12.08.2026
Чому деруни темніють ще до смаження — і як цього уникнути
Харчування | 00:37, 12.08.2026
Салат "Серпнева квасоля": рецепт без майонезу і зайвої мороки
Харчування | 15:37, 11.08.2026
Оселедець, скумбрія і лосось можуть містити паразитів: що треба знати
Харчування | 00:26, 11.08.2026