Як вживання яблук впливає на жіночий організм

Adoption
Date
  • 2296 Переглядів
Науковці з Університету Флориди провели дослідження і встановили користь яблук для жіночого організму.
5846_yabluka.jpg (42.14 Kb)


Як стверджують експерти, представницям прекрасної статі потрібно з'їдати до 2-х яблук щодня, щоб врятувати себе від різних захворювань серця.

Академіки протягом року стежили за здоров'ям 160 випробовуваних, фіксуючи результати їх аналізу крові і роблячи постійні спроби.

Під час дослідження учасниці з'їдали щодня по 75 грамів висушених яблук, що дорівнює 2 свіжим плодам.

Виявляється, в такому вигляді і кількості яблука дуже добре впливають на жіночий організм, знижуючи ризики недуг, пов'язаних з серцево-судинною системою.

Згідно з інформацією, наданою академіками, буквально після трьох місяців вживання двох яблук на день рівень холестерину знижується на 9%, а шкідливий холестерин - на 16%.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: яблука, жіноче здоров'я, користь, вплив на організм


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочни

    Шкода магазинних йогуртів для дітей

    Дитяче харчування | 06:30, 07.06.2026

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочний продукт на висококалорійний десерт. Регулярне вживання таких продуктів закладає неправильні харчов

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Просте пісочне печиво «Арахісові палички» — рецепт

    Харчування | 14:00, 05.06.2026

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Окрошка з маринованими печерицями — рецепт

    Харчування | 13:00, 05.06.2026

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особ

    Чи необхідна в раціоні дитини риба?

    Дитяче харчування | 01:20, 04.06.2026

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особливо цінні омега-3 жирні кислоти, які мають позитивний вплив на мозок та зорову систему. Риба також

    У тісто для шоколадних оладок на кефірі або кислому молоці додамо столову ложку какао, а також соду, погашену оцтом, для пишності.

    Шоколадні оладки на кефірі — рецепт

    Харчування | 14:00, 03.06.2026

    У тісто для шоколадних оладок на кефірі або кислому молоці додамо столову ложку какао, а також соду, погашену оцтом, для пишності.

    Коментарі до новини