
Результати нового дослідження представив професор Стефан Лілліойя з Дослідницького інституту Іллаварра.
Він проаналізував 11 досліджень за 10-річний період, присвячений вивченню впливу цільнозернових продуктів на здоров'я людей. Аналіз даних показав, що 40-50 грамів цільного зерна щодня є профілактикою низки хронічних захворювань. Для порівняння, в тарілці каші знаходиться близько 45 грамів цільного зерна. У стравах з очищених зерен поживна цінність значно нижче. Дослідження показало, що тільки 20% людей вживає злаки в достатній кількості.
Автор дослідження пояснив, що цільні зерна багаті клітковиною, вітамінами, мінеральними речовинами, білками і ферулової кислотою (антиоксидантом).
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: Сніданок, цільнозернова каша, хвороби серця, діабет
Цікаво також:
Новини по темі
Суботній рецепт: Шоколадний брауні з кабачком
Харчування | 10:18, 15.08.2026
Смачні стейки з капусти в духовці: як приготувати
Харчування | 23:03, 14.08.2026
У TikTok завірусився новий рецепт морозива
Харчування | 08:59, 14.08.2026
Жодних омлетів: як насправді готують яйця в Японії
Харчування | 00:14, 14.08.2026
Французький cніданок, заради якого хочеться прокинутися раніше
Харчування | 10:27, 13.08.2026
Що приготувати на вихідні, щоб не стояти біля плити весь день
Харчування | 23:13, 12.08.2026
Корисна не для всіх: кому протипоказана лохина
Харчування | 23:01, 12.08.2026