Нещодавно вчені переконливо доводили, що при значному перевищенні норми в організмі вітамін С здатний викликати катаракту у жінок, чий вік сягає 70. Вчені Каролінського інституту Стокгольма уточнили це твердження: небезпечний вітамін С, отриманий з різних добавок, вітамінок, БАДів. До вітаміну С, що міститься в овочах, фруктах і ягодах, це не має ніякого відношення. Тільки одна порція полуниці містить більше 50 мг вітаміну С, що відповідає половині щоденної норми для людини. Якщо з'їдати щодня навіть половинну норму, а також для запобігання помутніння кришталика і згодом позбавить від сліпоти.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: полуниця, полуниці, ягоди, здоров'я, зір
Цікаво також:
Новини по темі
Рецепт запіканки яка підірвала TikTok
Харчування | 00:32, 08.08.2026
Як різати цибулю й не заплакати
Харчування | 23:31, 06.08.2026
Головна ягода літа. Як вибрати найсолодший кавун
Харчування | 00:59, 06.08.2026
Чим замінити смаження, щоб страва вийшла ніжнішою
Харчування | 08:45, 05.08.2026
Чи можна заморозити кавун, щоб їсти взимку
Харчування | 01:07, 05.08.2026
Яєчня в мікрохвильовці за 30 секунд
Харчування | 13:44, 04.08.2026
Салат з помідорів та персиків: найсмачніше поєднання, якого ви не очікували
Харчування | 23:35, 03.08.2026