Кава може продовжити життя - дослідження

Adoption
Date
  • 1253 Переглядів
Кава містить сотні різних компонентів, і деякі з них мають певні переваги для нашого здоров’я. Багато з цих компонентів – антиоксиданти, що захищають нас від окисного стресу в організмі, що викликається ушкодженнями з боку вільних радикалів. На ділі, окислення є одним з механізмів старіння і серйозних розладів, включаючи майже всі види пухлин і хвороби серця. Вчені визначили приблизно 1 000 антиоксидантів в кавових зернах, а сотні нових формуються при процесі їх обжарювання.

9943_1.jpg (33.52 Kb)

Антиоксиданти б’ються із запаленнями – основною причиною самих різних хронічних розладів, включаючи артрити, атеросклероз і злоякісні новоутворення. Кава нейтралізує вільні радикали, які виникають в нашому організмі в силу природних повсякденних метаболічних функцій. Саме ці вільні радикали викликають окислювальний стрес, що призводить до хронічних хвороб. Відразу кілька досліджень показали, що любителі регулярно вживати каву знижують тим самим ризик смерті від самих різних серйозних захворювань.

Так, одне дослідження продемонструвало, що вживають максимум кави люди істотно рідше вмирали в період тривалістю до 12 років. Коли дослідники підрахували, яка саме кількість кави потрібно вживати для досягнення цього ефекту, то виявилося, що це від 4 до 5 чашок в день. При цьому якщо дана кількість виростала, то додаткової переваги для свого здоров’я люди не отримували.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: кава, тривалість життя


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варт

    Дієтологи розповіли, чи корисно їсти консервовані огірки

    Здоров'я | 10:26, 09.08.2026

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варто купувати їх у магазині.

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями

    Лікар назвав користь чорносливу для жінок

    Здоров'я | 09:44, 06.08.2026

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями - і дарма. Сухофрукти - не просто смачні ласощі, але ще і джерело корисних вітамінів і мікроелементі

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Нічні перекуси під серіал. Дослідники кажуть, що час прийому їжі важливіший за калорії

    Здоров'я | 01:41, 03.08.2026

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили в

    Жінки Пд.Кореї можуть стати першими у світі тривалість життя яких перевищить 90 років

    Здоров'я | 12:15, 31.07.2026

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили вчені, які проаналізували десятки моделей смертності у розвинених країнах.

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують я

    Скільки яєць безпечно їсти для здоров’я

    Здоров'я | 00:59, 31.07.2026

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують як цінне джерело білка. Водночас питання про те, скільки яєць можна споживати без ризику для здоров’я

    Що саме не радять вживати дітям і чому, Gazeta.ua розповів нутриціолог Василь Лук’янов.

    Шість напоїв, які не варто давати дітям

    Здоров'я | 08:52, 30.07.2026

    Що саме не радять вживати дітям і чому, Gazeta.ua розповів нутриціолог Василь Лук’янов.

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два р

    Вчені назвали два фрукта, які допомагають захистити дітей від раку

    Дитина | 08:47, 28.07.2026

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два роки життя продемонструвало сильний захисний ефект проти ризику лейкемії у дітей. Більш того, був про

    Коментарі до новини