Чи є засинання з музикою шкідливим?

Adoption
Date
  • 1252 Переглядів
Засинання з музикою є досить поширеним способом заспокоєння для багатьох людей. Однак, виникає питання, чи є цей спосіб шкідливим для здоров'я?

8077_20230120094059-9202.jpg (25.41 Kb)

Перш за все, засинання з музикою може бути корисним для тих, хто має проблеми зі сном. Дослідження показали, що спокійна музика може допомогти засинати швидше і поліпшити якість сну. Крім того, цей метод заспокоєння може допомогти зменшити рівень стресу і тривоги, що також сприяє здоровому сну.

Однак, існують певні ризики пов'язані з засинанням з музикою. Наприклад, якщо ви використовуєте навушники, це може призвести до погіршення слуху. Тому важливо обережно використовувати навушники і не включати занадто високий рівень звуку.

Також важливо обирати правильний тип музики для засинання. Наприклад, деякі люди можуть відчувати підвищення рівня тривоги від слухання певних жанрів музики, таких як метал або техно. У такому випадку, слухання спокійної і релаксуючої музики може бути більш ефективним.

Крім того, важливо не засинати з музикою на весь нічний період. Це може призвести до погіршення слуху та інших проблем зі здоров'ям. Вам потрібно дозволити своєму мозку та організму відпочити від музики.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: мама, сайт для мам, музика, засинання, тривоги, слухання, рівень, сон, навушники


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Важливий не лише сам акт, а й те, що відбувається далі.

    Обійми після сексу підвищують рівень окситоцину більше, ніж сам інтим

    Секс | 19:30, 09.06.2026

    Важливий не лише сам акт, а й те, що відбувається далі.

    Університет Вірджинії підтвердив: рука коханої людини знижує активність зони страху в мозку.

    Пари, що тримаються за руки, мають нижчий рівень тривоги, навіть після 20 років шлюбу

    Сімейні справи | 08:30, 09.06.2026

    Університет Вірджинії підтвердив: рука коханої людини знижує активність зони страху в мозку.

    Велике 20-річне дослідження, опубліковане в American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine (команда Øistein Svanes), показало: часте

    Прибирання може впливати на легені так само, як куріння

    Сімейні справи | 07:30, 09.06.2026

    Велике 20-річне дослідження, опубліковане в American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine (команда Øistein Svanes), показало: часте використання мийних засобів, особливо у вигляді спреїв, пов’язане зі швидшим зниженням функції леген

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FG

    Вживання алкоголю жорстко впливає на ваші харчові звички та смак їжі

    Харчування | 06:30, 09.06.2026

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FGF21 – гормону, який посилює потяг до солоного та знижує потяг до солодкого.

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно в

    Що буде з організмом дитини, якщо вона спатиме менше 8 годин?

    Дитина | 07:30, 08.06.2026

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно від віку. Якщо дитина регулярно спить менше 8 годин, це порушує роботу майже всіх систем організму та

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Коментарі до новини