
За всіма жінками в ході дослідженні спостерігали протягом 25 років. Виявилася, що в порівнянні з тими жінками, які вживали не менше однієї порції цукровмісних напоїв в тиждень, отримували дві і більше порцій в день мали в два рази вищий ризик розвитку колоректального раку. Це вкрай важливо, оскільки виявлений запобіжної фактор ризику небезпечної хвороби. Солодкі напої можна виключити з раціону або істотно їх обмежити для того, щоб в майбутньому уникнути безлічі серйозних проблем зі здоров'ям.
Відзначимо, що в останні роки захворюваність на колоректальний рак у людей молодше 50 років різко зросла. У порівнянні з тими, хто народився в 1950 році, у народжених в 1990 році, тобто через 40 років, пухлини товстої кишки зустрічаються в два рази частіше, а в злоякісних новоутворень прямої кишки в 4 рази більше.
Численні дослідження дозволяють припустити, що виною цьому є глобальний наступ так званої західної дієти, що включає велику кількість борошняної і смаженої їжі. Любов до фастфуду, різного роду хот-догом і гамбургерів, а також до солодкій газованій воді не проходить безслідно для здоров'я великої кількості людей, які стикаються з різними недугами, включаючи і рак.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: солодкі напої, рак, харчування
Цікаво також:
Новини по темі
Спина без болю: як захистити дитину від сколіозу та зберегти правильну поставу?
Здоров'я | 19:30, 12.06.2026
Безкоштовне літнє оздоровлення дітей: хто має право та як оформити путівку?
Дитина | 08:30, 12.06.2026
Ментальне здоров'я дитини: як вчасно помітити дитячий стрес?
Дитина | 07:30, 12.06.2026
Корисні перекуси замість цукерок: формуємо здорові звички дитини
Дитяче харчування | 06:30, 12.06.2026
Новий календар щеплень в Україні: що потрібно знати батькам
Щеплення | 01:20, 12.06.2026
Екраноманія та зір: як вберегти очі дитини у цифрову епоху
Дитина | 00:30, 12.06.2026
Хронічна втома чи прихована депресія: як розрізнити?
Здоров'я | 00:30, 11.06.2026