Раціон, який захистить від стрибків артеріального тиску

Adoption
Date
  • 1255 Переглядів
Дослідження показало, що раціон харчування, багатий речовинами флавонолами, покращує контроль артеріального тиску, захищає від його стрибків.


Захист від стрибків артеріального тиску


Високий артеріальний тиск є передвісником серцевих захворювань, тому дуже важливо тримати його під контролем. Покращує таку можливість раціон, насичений флавонолами. Результати дослідження, опубліковані журналом Scientific Reports, показують, що його дотримання рівноцінно впливу дієт, що знижують артеріальний тиск.

Флавоноли - це рослинні сполуки, які синтезуються під дією світлових хвиль певного діапазону. Вчені вже висловлювалися про те, що ці речовини можуть приносити певну користь серцево-судинній системі. Цього разу дослідники проаналізували раціон більше 25 000 людей, що живуть в Норфолку, (Великобританія). Вони помітили різницю в показниках артеріального тиску у людей, які вживали різну кількість флавонолів.

Різниця між групами з найменшими і найбільшими кількостями цих речовин в раціоні становила до чотирьох міліметрів ртутного стовпа. Вчені констатували, що

Звичка дотримуватися раціону, багатого флавонолами, порівнянна з ефектом, які спостерігаються у людей, які дотримуються середземноморську дієту або дієту DASH, спеціально розроблену для боротьби з гіпертонією.

Керівник дослідження, професор Гюнтер Кунле з Університету Редінга, зазначив, що це перше епідеміологічне дослідження такого масштабу, що вивчило зв'язок між конкретним біологічно активною сполукою і здоров'ям.

Фахівці нагадали, що високими рівнями флавонолів відрізняються чай, червоне вино, чорниця, яблука, груші, вишня, арахіс, апельсини, брокколі. До цього вчені Університету Едіт Коуен в Австралії, чиє дослідження також продемонструвало терапевтичний ефект флавонолів, констатували: вживання 500 міліграмів на день істотно скорочує ризик смерті від наслідків серцево-судинних захворювань і покращує захист від раку.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: тиск, стрибки, харчування, поради


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Важливий не лише сам акт, а й те, що відбувається далі.

    Обійми після сексу підвищують рівень окситоцину більше, ніж сам інтим

    Секс | 19:30, 09.06.2026

    Важливий не лише сам акт, а й те, що відбувається далі.

    Університет Вірджинії підтвердив: рука коханої людини знижує активність зони страху в мозку.

    Пари, що тримаються за руки, мають нижчий рівень тривоги, навіть після 20 років шлюбу

    Сімейні справи | 08:30, 09.06.2026

    Університет Вірджинії підтвердив: рука коханої людини знижує активність зони страху в мозку.

    Велике 20-річне дослідження, опубліковане в American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine (команда Øistein Svanes), показало: часте

    Прибирання може впливати на легені так само, як куріння

    Сімейні справи | 07:30, 09.06.2026

    Велике 20-річне дослідження, опубліковане в American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine (команда Øistein Svanes), показало: часте використання мийних засобів, особливо у вигляді спреїв, пов’язане зі швидшим зниженням функції леген

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FG

    Вживання алкоголю жорстко впливає на ваші харчові звички та смак їжі

    Харчування | 06:30, 09.06.2026

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FGF21 – гормону, який посилює потяг до солоного та знижує потяг до солодкого.

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно в

    Що буде з організмом дитини, якщо вона спатиме менше 8 годин?

    Дитина | 07:30, 08.06.2026

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно від віку. Якщо дитина регулярно спить менше 8 годин, це порушує роботу майже всіх систем організму та

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Коментарі до новини