Люди найчастіше вмирають у січні - медики

Adoption
Date
  • 3371 Переглядів
За словами британських експертів, для пояснення цього явища існує багато причин – деякі з них досить прості, такі як холод, та інші більш складні, такі як наші гени. Примхи людської психіки також відіграють вирішальну роль. Більш того, третій понеділок січня вважається психологами найбільш депресивним днем у році. Розрахунок цього дня був заснований на формулі, яка зважила такі фактори, як холодна погода, борги і час, що минув після Нового Року.

4034_6238_5118-ustala-bolet.jpg (280 Kb)


Фахівці пояснюють, що поганий настрій на початку року обумовлений тим, що люди покладали великі надії на Різдво і Новий рік, мріючи, що вони принесуть їм виконання всіх бажань і останній шанс побачити близьких. Коли реальність розходиться з очікуваннями, то виникає так званий «ефект нездійснених надій». При цьому в грудні зазвичай спостерігається спад числа самогубств, так як багато людей вірять у краще в Новому році. На жаль, в січні у більшості людей настає розчарування, тому ризик смерті підвищується.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Які вітаміни потрібні вагітним?

Насправді, дослідження, проведене ще в 1973 році соціологами з Державного університету Нью-Йорка, виявило пік виживаності, пов’язаний з важливими для людей святами. Проаналізувавши дати смерті більш ніж 1300 чоловік, експерти виявили, що важкохворі єврейські люди робили все, щоб «відкласти» смерть до настання важливих релігійних дат. Після цього вони розслаблялися і швидко йшли з життя.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: здоров'я, хвороби, депресія, грип, застуда, вірус, смерть, вчені


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варт

    Дієтологи розповіли, чи корисно їсти консервовані огірки

    Здоров'я | 10:26, 09.08.2026

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варто купувати їх у магазині.

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями

    Лікар назвав користь чорносливу для жінок

    Здоров'я | 09:44, 06.08.2026

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями - і дарма. Сухофрукти - не просто смачні ласощі, але ще і джерело корисних вітамінів і мікроелементі

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Нічні перекуси під серіал. Дослідники кажуть, що час прийому їжі важливіший за калорії

    Здоров'я | 01:41, 03.08.2026

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили в

    Жінки Пд.Кореї можуть стати першими у світі тривалість життя яких перевищить 90 років

    Здоров'я | 12:15, 31.07.2026

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили вчені, які проаналізували десятки моделей смертності у розвинених країнах.

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують я

    Скільки яєць безпечно їсти для здоров’я

    Здоров'я | 00:59, 31.07.2026

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують як цінне джерело білка. Водночас питання про те, скільки яєць можна споживати без ризику для здоров’я

    Що саме не радять вживати дітям і чому, Gazeta.ua розповів нутриціолог Василь Лук’янов.

    Шість напоїв, які не варто давати дітям

    Здоров'я | 08:52, 30.07.2026

    Що саме не радять вживати дітям і чому, Gazeta.ua розповів нутриціолог Василь Лук’янов.

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два р

    Вчені назвали два фрукта, які допомагають захистити дітей від раку

    Дитина | 08:47, 28.07.2026

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два роки життя продемонструвало сильний захисний ефект проти ризику лейкемії у дітей. Більш того, був про

    Коментарі до новини