Неймовірні омолоджуючі властивості твердого сиру

Adoption
Date
  • 3408 Переглядів
Улюблений багатьма молочний продукт, сир, уповільнює процес старіння імунної системи через вміст у ньому пробіотиків. До такого висновку прийшли фінські учені.

1472_maasdam.jpg (218.58 Kb)

У похилому віці у людей відбувається вікова зміна вилочкової залози (тимуса), тобто старіння імунної системи. Імунітет вже не так ефективно бореться з інфекціями, він не здатний швидко поглинати ракові клітини і реагувати на вакцини, як у молодості.

Вчені вважають, що старіння імунітету є масовою проблемою, так як кількість літніх людей серед нашого населення, а також зростання онкологічних, інфекційних і хронічних захворювань у цій віковій групі великі.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ефективна дієта для зачаття дитини

Доктор Фанді Ібрахім з Університету Турку стверджує, що щоденне вживання сирів, до складу яких входять пробіотичні бактерії, допомагає імунній системі впоратися з віковими змінами. Більшість бактерій потрапляють в наш організм через ШКТ разом з їжею, де знаходиться до 70% корисних імуноглобулінів.

Фахівці отримали докази, що бактерії пробіотики сприяють поліпшенню імунітету, а сирні продукти є ідеальними провідниками корисних бактерій. Це довели і результати нещодавнього "сирного" експерименту, проведеного в будинку пристарілих. Добровольці у віці від 72 до 103 років щодня вживали на сніданок або сир гауда з пробіотиками, або плацебо. Після закінчення експерименту у всіх випробовуваних взяли аналіз крові. Результат підтвердив, що пробіотичний сир сприяє значному підвищенню імунітету.

Після експерименту у людей, які регулярно вживали в їжу сир, спостерігалася підвищена активність кров’яних клітин NK (англ. natural killers, ймовірно, мова йде про клітини, що вбивають ракові утворення) і фагоцитів. Вчені вважають, що це відкриття надасть допомогу в боротьбі зі старінням імунітету і загального оздоровлення літніх людей, а також повинно стати хорошою профілактичним заходом для молодого покоління. Як відомо, молодість шкіри і квітучий зовнішній вигляд багато в чому залежать від хорошого сну. А сир, виявляється, і в цьому може допомогти представницям прекрасної статі: він справляється з безсонням.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: жир, здоров'я, кава, сіль, середземноморська дієта, сир, омолодження, краса, молодість, ракові клітини, рак


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Нічні перекуси під серіал. Дослідники кажуть, що час прийому їжі важливіший за калорії

    Здоров'я | 01:41, 03.08.2026

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили в

    Жінки Пд.Кореї можуть стати першими у світі тривалість життя яких перевищить 90 років

    Здоров'я | 12:15, 31.07.2026

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили вчені, які проаналізували десятки моделей смертності у розвинених країнах.

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують я

    Скільки яєць безпечно їсти для здоров’я

    Здоров'я | 00:59, 31.07.2026

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують як цінне джерело білка. Водночас питання про те, скільки яєць можна споживати без ризику для здоров’я

    Що саме не радять вживати дітям і чому, Gazeta.ua розповів нутриціолог Василь Лук’янов.

    Шість напоїв, які не варто давати дітям

    Здоров'я | 08:52, 30.07.2026

    Що саме не радять вживати дітям і чому, Gazeta.ua розповів нутриціолог Василь Лук’янов.

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два р

    Вчені назвали два фрукта, які допомагають захистити дітей від раку

    Дитина | 08:47, 28.07.2026

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два роки життя продемонструвало сильний захисний ефект проти ризику лейкемії у дітей. Більш того, був про

    Шкірка авокадо містить корисні речовини, і наукові дані це підтверджують, але з важливими застереженнями. Вона багата на біоактивні сполуки, особливо

    Чи дійсно шкірка авокадо корисна для здоров’я?

    Здоров'я | 08:38, 25.07.2026

    Шкірка авокадо містить корисні речовини, і наукові дані це підтверджують, але з важливими застереженнями. Вона багата на біоактивні сполуки, особливо фенольні (флавоноїди, фенольні кислоти, таніни, проціанідини), антиоксиданти, клітковину, а також де

    Влітку, особливо в спеку, важливо, щоб організм не страждав від нестачі рідини. Лікар-дієтолог, нутріціолог порадила влітку пити більше води.А якщо пр

    Дієтолог рекомендувала корисні літні напої

    Харчування | 12:33, 21.07.2026

    Влітку, особливо в спеку, важливо, щоб організм не страждав від нестачі рідини. Лікар-дієтолог, нутріціолог порадила влітку пити більше води.А якщо просту воду пити нудно, фахівець рекомендує додавати до неї цитрусові, наприклад, лимон або апельсин.

    Коментарі до новини