Діти, чиї матері п'ють фолієву кислоту протягом всієї свєї вагітності, виростають більш емоційно стабільними, ніж ті, у чиї мами відмовилися від такої харчової добавки. Про це пише видання Daily Mail, посилаючись на результати дослідження, проведеного в університеті Ольстера (Північна Ірландія).
На сьогоднішній день вагітним рекомендують приймати фолієву кислоту по 400 мг в день до 12 тижня вагітності. Однак вчені провели дослідження, в якому вивчили наслідки прийому харчової добавки. У період дослідження 22 майбутні мами брали добавки фолієвої кислоти, яка міститься в шпинаті, протягом всієї вагітності, тоді як інші 19 вживали її тільки до 12-го тижня, відповідно до діючих рекомендацій.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Як допомогти подрузі з післяпологовою депресією
В результаті з'ясувалося, що діти матерів з першої групи виросли більш емоційно стабільними - вони краще висловлюють свої емоції, вміють зміцнювати відносини і справлятися з невдачами у віці семи років. Крім того, хорошим провісником цієї стабільності виявився рівень фолієвої кислоти в крові матері до моменту закінчення вагітності. На сайті Наша мама ви знайдете завжди цікаві та корисні новини для матусь та дітей.
Джерело: www.obozrevatel.com
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: вагітність, фолієва кислота, користь, дитина
Цікаво також:
Новини по темі
Вчені визначили критичний вік для жіночої фертильності
Вагітність та пологи | 14:13, 07.07.2026
Як підготувати дитячу кімнату та простір до появи другого малюка?
Дитина | 07:30, 16.06.2026
Роль батька у період адаптації старшої дитини до появи другої
Тато | 06:30, 16.06.2026
Тривога під час вагітності: це нормально?
Я вагітна | 01:30, 11.06.2026
Батьківство омолоджує мозок
Плануємо дитину | 00:30, 09.06.2026
Важливість своєчасного УЗД шийки матки в період вагітності
Я вагітна | 08:30, 06.06.2026
Як побороти ранкову нудоту під час вагітності?
Я вагітна | 08:30, 02.06.2026