Дослідницька група з Національних інститутів охорони здоров'я США (National Institutes of Health) з'ясувала, що вживання великої кількості картоплі під час вагітності підвищує ризик розвитку гестаційного діабету. Цей вид діабету розвивається під час вагітності приблизно у 2-3% жінок і може негативно вплинути на розвиток дитини. Найчастіше симптоми гестаційного діабету зникають після пологів.
Автори на чолі з Куілін Джанг (Cuilin Zhang) вивчили хід 21 000 вагітностей, дані про яких були зібрані в період з 1991 по 2001 рік. Ніхто з учасниць експерименту до вагітності не хворів якимись хронічними захворюваннями. Вчені проаналізували характер харчування майбутніх матерів по час вагітності, окремо звернувши увагу на те, як часто жінки вживали картоплю - йшлося про картопляне пюре, смаженій, печеній або вареній картоплі. Крім цього вони враховували такі чинники як рівень фізичної активності, вік, ожиріння.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Чому з'являються прищі під час вагітності
Виявилося, що у тих жінок, які з'їдали на тиждень більше п'яти порцій картоплі (одна порція відповідала 100 г), гестаційний діабет розвивався на 50% частіше, ніж у тих, хто їв менше картоплі. Дослідники вважають, що причина виникнення цього ускладнення - крохмаль, саме він провокує різке збільшення рівня цукру в крові.
Джерело: mama.ru
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: вагітність, я вагітна, харчування, картопля, небезпека
Цікаво також:
Новини по темі
Вчені визначили критичний вік для жіночої фертильності
Вагітність та пологи | 14:13, 07.07.2026
Як підготувати дитячу кімнату та простір до появи другого малюка?
Дитина | 07:30, 16.06.2026
Роль батька у період адаптації старшої дитини до появи другої
Тато | 06:30, 16.06.2026
Тривога під час вагітності: це нормально?
Я вагітна | 01:30, 11.06.2026
Батьківство омолоджує мозок
Плануємо дитину | 00:30, 09.06.2026
Важливість своєчасного УЗД шийки матки в період вагітності
Я вагітна | 08:30, 06.06.2026
Як побороти ранкову нудоту під час вагітності?
Я вагітна | 08:30, 02.06.2026