Який хліб допоможе схуднути?

Adoption
Date
  • 1436 Переглядів
Експерти в галузі охорони здоров’я рекомендують один вид хліба, як відповідне доповнення до дієти для комфортної втрати ваги.

67_11.jpg (69.39 Kb)

Дослідження, проведене в Іспанії, показало, що люди в країні з’їдають в середньому 27,35 кілограма хліба на рік.

Але вживання одного виду хліба допоможе людям схуднути та знизити рівень холестерину, зазначили вчені в дослідженні.

Іспанський фонд харчування підкреслив користь для здоров'я різних видів хліба, зазначивши, що особливо корисний житній хліб.

Чим так корисний житній хліб?

Зазначається, що житній хліб вирізняється низьким вмістом жиру - 3,3 грама на 100 грамів продукту, що робить його корисним для тих, хто хоче схуднути або зменшити споживання калорій.

Крім того, його клітковина допомагає відчувати ситість і покращує травлення. Він також допомагає усунути "поганий" холестерин, відомий як холестерин ЛПНЩ, таким чином запобігаючи серцево-судинним проблемам, підтримуючи артерії чистими.

Житній хліб багатий фосфором, який зміцнює кістки та зуби. Він корисний як людям похилого віку, так і тим, хто ще росте.

Він також містить такі мінерали, як залізо, кальцій, селен і натрій, а також здорові жирні кислоти. Це зміцнює імунну систему та покращує метаболізм, що може бути дуже корисним для вегетаріанської чи веганської дієти.

За даними Іспанського фонду травної системи, серед інших переваг житня закваска дозволяє мікробам у кишечнику регулювати рівень цукру в крові. Також виявилося, що при вживанні житнього хліба рівень цукру в крові падає повільніше, що дуже позитивно для нашого здоров'я.

Нещодавнє дослідження Університету Східної Фінляндії показало, що молочнокислі та кишкові бактерії відіграють ключову роль у користі для здоров’я цільного жита, який використовується для виготовлення хліба, який є здоровішим, ніж звичайні сорти, завдяки високому вмісту клітковини та поживних речовин.

Житня закваска, яка використовується для випікання житнього хліба, багата молочнокислими бактеріями.

Ці бактерії не тільки допомогають тісту, а й змінюють біоактивні сполуки жита. Вони виробляють амінокислоти з розгалуженим ланцюгом і невеликі пептиди, які можуть впливати на метаболізм інсуліну та інші функції організму.

Крім того, багато сполук, отриманих із жита, обробляються кишковими бактеріями перед поглинанням, що посилює їхній вплив на здоров’я.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: хліб


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочни

    Шкода магазинних йогуртів для дітей

    Дитяче харчування | 06:30, 07.06.2026

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочний продукт на висококалорійний десерт. Регулярне вживання таких продуктів закладає неправильні харчов

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Просте пісочне печиво «Арахісові палички» — рецепт

    Харчування | 14:00, 05.06.2026

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Окрошка з маринованими печерицями — рецепт

    Харчування | 13:00, 05.06.2026

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особ

    Чи необхідна в раціоні дитини риба?

    Дитяче харчування | 01:20, 04.06.2026

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особливо цінні омега-3 жирні кислоти, які мають позитивний вплив на мозок та зорову систему. Риба також

    У тісто для шоколадних оладок на кефірі або кислому молоці додамо столову ложку какао, а також соду, погашену оцтом, для пишності.

    Шоколадні оладки на кефірі — рецепт

    Харчування | 14:00, 03.06.2026

    У тісто для шоколадних оладок на кефірі або кислому молоці додамо столову ложку какао, а також соду, погашену оцтом, для пишності.

    Якщо не їсти весь день, в організмі запуститься поетапний процес переходу на внутрішні джерела енергії, який супроводжуватиметься зниженням рівня цукр

    Що буде, якщо не їсти весь день?

    Харчування | 08:30, 03.06.2026

    Якщо не їсти весь день, в організмі запуститься поетапний процес переходу на внутрішні джерела енергії, який супроводжуватиметься зниженням рівня цукру в крові, початком спалювання жиру та активацією клітинного очищення. Для здорової людини один день

    Простий у приготуванні десерт з бананом, кавою та молоком порадує навіть у літню спеку. Приготуйте та переконайтеся в цьому.

    Бананово-молочне желе

    Харчування | 14:00, 02.06.2026

    Простий у приготуванні десерт з бананом, кавою та молоком порадує навіть у літню спеку. Приготуйте та переконайтеся в цьому.

    Коментарі до новини