Чи корисно вживати келих вина на день?

Adoption
Date
  • 8277 Переглядів
Навіть один невеликий келих вина вечорами збільшує ризик розвитку аритмії на 17%. Це небезпечне порушення в роботі серця загрожує задишкою, запамороченнями і загальною фізичною слабкістю.

Шкода келиха вина на день



Багато з нас щиро вважають, що один невеликий келих вина ввечері здоров'ю не зашкодить, а можливо, навіть і зміцнить його. Але вчені довели, що ця звичка істотно збільшує ризик розвитку миготливої аритмії - найнебезпечнішого порушення в роботі серця, яке викликає прискорення скорочень цього органу. Якщо ж людина звикла щовечора випивати по два келихи вина, то небезпека аритмії збільшується на 28%. Нарешті, при чотирьох келихах вона виростає на 47%.

Вчені з Гамбурга підкреслюють, що в ході дослідження змогли продемонструвати небезпеку навіть низького рівня алкоголю, що вживається на регулярній основі. Підсумки дослідження показують, що якогось безпечного для здоров'я кількості спиртних напоїв не існує, тому лікарі не можуть рекомендувати алкоголь ні в яких кількостях. Ну а твердження про те, що незначні дози спиртних напоїв нібито корисні для серця, вводять безліч людей в оману.

До класичних симптомів миготливої аритмії відносять хронічну задишку, запаморочення і нездатність виконувати навіть найпростіші фізичні дії. Підсумки цього дослідження опубліковані вEuropean Heart Journal , в ньому взяли участь понад 108 тисяч осіб у віці від 24 до 97 років, за якими спостерігали, в середньому, 8 років. За цей період майже у 6 000 розвинулася аритмія.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: вино, здоров'я, користь, шкода для здоров'я


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Вони давно перестали бути лише десертом: у солоному варіанті мафіни виходять не менш смачними та універсальними. Поєднання сиру, бекону та кабачків да

    Солоні мафіни з кабачками, беконом і сиром — рецепт

    Харчування | 14:00, 11.06.2026

    Вони давно перестали бути лише десертом: у солоному варіанті мафіни виходять не менш смачними та універсальними. Поєднання сиру, бекону та кабачків дає збалансований смак — насичений, з легкою свіжістю та приємною текстурою.

    ормувати цукерки з кукурудзяних паличок і шоколаду зручніше у паперових формочках для кексів.

    Цукерки з кукурудзяних паличок і шоколаду — рецепт

    Харчування | 13:00, 11.06.2026

    ормувати цукерки з кукурудзяних паличок і шоколаду зручніше у паперових формочках для кексів.

    Ідеальне яйце пашот на сніданок пропонуємо подати на хлібі з вершковим сиром та авокадо.

    Яйце пашот у мікрохвильовці — рецепт

    Харчування | 19:20, 10.06.2026

    Ідеальне яйце пашот на сніданок пропонуємо подати на хлібі з вершковим сиром та авокадо.

    У неї ніжна, насичена заварна основа, соковиті вишні зверху та золотиста хрустка скоринка — усе просто й дуже затишно.

    Вишнево-хлібна запіканка — рецепт домашнього десерту

    Харчування | 18:39, 10.06.2026

    У неї ніжна, насичена заварна основа, соковиті вишні зверху та золотиста хрустка скоринка — усе просто й дуже затишно.

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FG

    Вживання алкоголю жорстко впливає на ваші харчові звички та смак їжі

    Харчування | 06:30, 09.06.2026

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FGF21 – гормону, який посилює потяг до солоного та знижує потяг до солодкого.

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Коментарі до новини