Діти набирають зайву вагу через батьків

Adoption
Date
  • 2579 Переглядів
Слідкуйте за собою!

dity-i-batky872980.jpg (27.19 Kb)

На підставі результатів свого дослідження вчені з університетів Ексетера і Плімута прийшли до висновку, що в дитячій повноті далеко не завжди «винні» гени і спадковість - винуватити слід модель харчової поведінки і особистий приклад батьків.

У дослідженні було задіяно 226 британських сімей. Вчені виявили, що у матерів, які страждали від надмірної ваги, дочки в 10 разів частіше мали ту ж проблему, а у батьків з ожирінням в шість разів частіше були товсті сини.

Показово, що між синами і матерями, і між батьками і дочками таких зв'язків не було виявлено взагалі.

"Будь-який генетичний зв'язок між батьками та їхніми дітьми не може бути вибірковим за статевою ознакою. Чітко окреслений гендерний зв'язок між матір'ю - дочкою, батьком - сином в нашому дослідженні вказує на поведінкові фактори, які призводять до проблем з вагою у дітей", - пояснив важливість цього відкриття керівник дослідження професор Террі Вілкін (Terry Wilkin).

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: дитяче харчування


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочни

    Шкода магазинних йогуртів для дітей

    Дитяче харчування | 06:30, 07.06.2026

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочний продукт на висококалорійний десерт. Регулярне вживання таких продуктів закладає неправильні харчов

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Просте пісочне печиво «Арахісові палички» — рецепт

    Харчування | 14:00, 05.06.2026

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Окрошка з маринованими печерицями — рецепт

    Харчування | 13:00, 05.06.2026

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особ

    Чи необхідна в раціоні дитини риба?

    Дитяче харчування | 01:20, 04.06.2026

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особливо цінні омега-3 жирні кислоти, які мають позитивний вплив на мозок та зорову систему. Риба також

    У тісто для шоколадних оладок на кефірі або кислому молоці додамо столову ложку какао, а також соду, погашену оцтом, для пишності.

    Шоколадні оладки на кефірі — рецепт

    Харчування | 14:00, 03.06.2026

    У тісто для шоколадних оладок на кефірі або кислому молоці додамо столову ложку какао, а також соду, погашену оцтом, для пишності.

    Коментарі до новини