"Існують праці, які доводять зв’язок вживання омега-3 жирних кислот з підвищенням поступливості і низькою імпульсивністю. Є також дані про те, що транс-жири перешкоджають утворенню довгих ланцюгів омега-3 кислот, які роблять позитивний вплив на головний мозок. Це підштовхнуло нас до проведення нового дослідження транс-жирів", — розповідає доктор Беатріс Голомб з Університету Каліфорнії, провідний автор роботи.
Фахівці виявили, що люди, які вживали більше транс-жирів, ставали набагато агресивнішими. Карен Девідсон з Університету Ванкувера, Канада, вважає, що результати цієї роботи ще раз доводять шкідливий вплив штучних транс-жирних кислот і що необхідно зменшити їх кількість в їжі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Зрада може стати причиною безпліддя
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: жирна їжа, харчування, вплив, настрій, жінка, стерва, дослідження
Цікаво також:
Новини по темі
Шкода магазинних йогуртів для дітей
Дитяче харчування | 06:30, 07.06.2026
Просте пісочне печиво «Арахісові палички» — рецепт
Харчування | 14:00, 05.06.2026
Окрошка з маринованими печерицями — рецепт
Харчування | 13:00, 05.06.2026
Чи необхідна в раціоні дитини риба?
Дитяче харчування | 01:20, 04.06.2026
Шоколадні оладки на кефірі — рецепт
Харчування | 14:00, 03.06.2026
Що буде, якщо не їсти весь день?
Харчування | 08:30, 03.06.2026
Бананово-молочне желе
Харчування | 14:00, 02.06.2026