Вчені з Університету Де Монфор в Великобританії провели дослідження і встановили, що батькам не варто забороняти дітям грати з їжею. У дослідженні взяли участь більше 60 дітей трьох-чотирьох років. Малюків розділили на дві групи. Одні відтворювали сюжет дитячої книги, граючи з овочами. У другій групі також ставили сценку по книзі, але при цьому малюки грали з неїстівними предметами.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Дві пари близнюків показали свій магнетичний зв'язок (ФОТО)
Після цього учасникам дослідження запропонували перекусити. В результаті діти, які грали з продуктами харчування, з'їли набагато більше овочів і фруктів. ось чому варто лояльніше відноситись до таких забав з їжею. Прибрати результати можна завжди, а ось нагодувати вередливу дитину - завдання не таке просте.
На сайті Наша мама ви знайдете завжди цікаві та корисні новини для матусь та дітей.
Джерело: nastroenie.com.ua
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: дитина, їжа, ігри, поради
Цікаво також:
Новини по темі
Стійкість до антибіотиків у дітей зростає по всьому світу
Дитина | 19:29, 11.08.2026
Як правильно вводити диню в прикорм дитині
Дитина | 19:06, 10.08.2026
Молоді мами частіше обирають суміші
Дитина | 00:15, 06.08.2026
Дитячі подушки можуть бути небезпечними: що мають знати батьки
Дитина | 12:30, 04.08.2026
Вчені з’ясували, що манера мовлення дитини може вказувати на майбутні проблеми з психічним здоров’ям
Дитина | 08:39, 01.08.2026
Вчені назвали два фрукта, які допомагають захистити дітей від раку
Дитина | 08:47, 28.07.2026
Дієтологи розповіли, чому не можна змушувати дітей доїдати все з тарілки
Дитина | 12:03, 25.07.2026