Які прості продукти вбережуть дитину від діабету

Adoption
Date
  • 2220 Переглядів
Маленькі секрети для здоров'я вашого малюка.

9898huhjikl.jpg (336.42 Kb)


Всім дітям важливо включати в раціон (коли дозволено по таблиці прикорму) досить жирної риби, волоських горіхів, льняного масла і інших джерел омега-3 жирних кислот. Але для дітей, у яких є діабетики в сімейному анамнезі, ці продукти повинні стати обов'язковими. Це дозволить зменшити ризик дитячого діабету в два рази, повідомляє Journal of the American Medical Association.

Медики з Університету Колорадо протягом тривалого часу (12 років) вивчали вплив дієти з великою кількістю жирних кислот на стан здоров'я дітей з високим рівнем ризику розвитку діабету 1 типу. У дослідженні брали участь 1779 дітей, родичі яких страждали на діабет і у яких є гени схильності до діабету.

Під час дослідження мінімум раз на рік у маленьких пацієнтів брали аналіз крові для виявлення антитіл до бета-клітин підшлункової залози, що виробляють інсулін. Вони продукуються при аутоімунних порушеннях, які і призводять до цукрового діабету 1 типу. За 12 років діабет з'явився у 58 дітей.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Розпізнати гіперактивну дитину допоможе доктор Комаровський (ВІДЕО)

Але виявилося, що діти, які вживають жирні кислоти на регулярній основі в два рази рідше отримували діагноз цукровий діабет 1 типу. Про це повідомив керівник дослідження Джил Норріс.

Крім того, вчені визначали вміст омега-3 жирних кислот в мембранах клітин крові 244 дітей. Виявилося, що діти, в клітинах яких була велика кількість омега-3 жирних кислот, на 37% страждали від діабету 1 типу.

Джерело: tvoymalysh.com.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: дитина, дитяче харчування, діабет, поради


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Коли, скільки і як давати диню малюку — покрокова інструкція від педіатрів та дієтологів.

    Як правильно вводити диню в прикорм дитині

    Дитина | 19:06, 10.08.2026

    Коли, скільки і як давати диню малюку — покрокова інструкція від педіатрів та дієтологів.

    Близько 60% дітей віком від народження до 6 місяців в Україні перебувають переважно на грудному вигодовуванні. Водночас 28% немовлят отримують дитячі

    Молоді мами частіше обирають суміші

    Дитина | 00:15, 06.08.2026

    Близько 60% дітей віком від народження до 6 місяців в Україні перебувають переважно на грудному вигодовуванні. Водночас 28% немовлят отримують дитячі суміші, а ще 14% мають змішане вигодовування.

    Подушки для немовлят, які рекламують як засіб для кращого сну та зменшення проблем із рефлюксом, можуть становити ризик для дітей. Фахівці попереджают

    Дитячі подушки можуть бути небезпечними: що мають знати батьки

    Дитина | 12:30, 04.08.2026

    Подушки для немовлят, які рекламують як засіб для кращого сну та зменшення проблем із рефлюксом, можуть становити ризик для дітей. Фахівці попереджають, що м’які аксесуари в ліжечку здатні перекрити дихальні шляхи малюка.

    Не лише те, що говорить дитина, а й те, як саме вона говорить, може містити важливу інформацію про її майбутнє психічне здоров’я. До такого висновку д

    Вчені з’ясували, що манера мовлення дитини може вказувати на майбутні проблеми з психічним здоров’ям

    Дитина | 08:39, 01.08.2026

    Не лише те, що говорить дитина, а й те, як саме вона говорить, може містити важливу інформацію про її майбутнє психічне здоров’я. До такого висновку дійшли вчені зі Стенфордського університету. Вони виявили, що мовні моделі здатні за особливостями ди

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два р

    Вчені назвали два фрукта, які допомагають захистити дітей від раку

    Дитина | 08:47, 28.07.2026

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два роки життя продемонструвало сильний захисний ефект проти ризику лейкемії у дітей. Більш того, був про

    Не можна змушувати дітей доїдати до кінця. Про це заявляють дієтологи.За їх словами, це може змусити дітей не звертати увагу на голод і відмовлятися в

    Дієтологи розповіли, чому не можна змушувати дітей доїдати все з тарілки

    Дитина | 12:03, 25.07.2026

    Не можна змушувати дітей доїдати до кінця. Про це заявляють дієтологи.За їх словами, це може змусити дітей не звертати увагу на голод і відмовлятися від корисних продуктів.За словами директора з досліджень в Центрі наук про смак і харчуванні Софі Нік

    Літня спека особливо небезпечна для найменших. У дітей і немовлят тепловий удар настає значно швидше, ніж у дорослих, бо їхня система терморегуляції щ

    Малюк перегрівся: основні симптоми теплового удару та чому це небезпечно

    Дитина | 22:28, 22.07.2026

    Літня спека особливо небезпечна для найменших. У дітей і немовлят тепловий удар настає значно швидше, ніж у дорослих, бо їхня система терморегуляції ще недосконала, а тіло нагрівається стрімкіше. Стан загрожує життю, тому батькам критично важливо вча

    Коментарі до новини