Вживання солодкого і молочних продуктів перед сном збільшує ризик нічних жахіть

Adoption
Date
  • 493 Переглядів
Група вчених з Університету Монреаля провела масштабне дослідження, щоб з'ясувати, як їжа перед сном впливає на якість сну і характер сновидінь. В опитуванні взяли участь 1082 студенти Університету Мак'юен (середній вік - 20 років). Учасники заповнювали анкету про свій раціон, харчову непереносимість, звички харчування, а також якість сну і частоту сновидінь.

0976_6.jpg (25.44 Kb)

Під час дослідження 40,2 % респондентів зазначили, що їжа впливає на сон: у 24,7 % - у гірший бік, у 20,1 % - у кращий. При цьому 5,5 % учасників повідомили, що їжа впливає безпосередньо на зміст їхніх снів; найчастіше молочні продукти і десерти викликали яскраві, тривожні або дивні сновидіння.

"У студентів із лактозною непереносимістю або харчовою алергією була вищою ймовірність кошмарів. У випадку з лактозою вплив частково пояснювався симптомами ШКТ (здуття, спазми), але алергії підвищували ризик кошмарів незалежно від шлунково-кишкового дискомфорту", - ідеться в описі експерименту.

Вчені також зазначили, що пізня вечеря - ще один фактор, що впливає на якість сну і збільшення кількості кошмарів. Водночас - збалансоване харчування вдень і відмова від їжі за 1-2 години до сну сприяли спокійнішим снам, які краще запам'ятовуються.

"Фрукти, овочі та трав'яні чаї асоціювалися з більш спокійним і глибоким сном", - додали дослідники.

Дослідники вже планують розширення роботи: долучити до вибірки людей різного віку та дієтичних звичок, а також провести експериментальні дослідження.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: солодощі, молочні продукти, сон, кошмари, нічні жахіття


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Одним з максимально корисних і простих ранкових страв є вівсяна каша. Завдяки універсальності вівсянки можна навіть посилити користь від її вживання,

    Проста, але корисна каша на сніданок

    Здоров'я | 08:42, 10.08.2026

    Одним з максимально корисних і простих ранкових страв є вівсяна каша. Завдяки універсальності вівсянки можна навіть посилити користь від її вживання, додавши різні продукти або спеції.

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варт

    Дієтологи розповіли, чи корисно їсти консервовані огірки

    Здоров'я | 10:26, 09.08.2026

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варто купувати їх у магазині.

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями

    Лікар назвав користь чорносливу для жінок

    Здоров'я | 09:44, 06.08.2026

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями - і дарма. Сухофрукти - не просто смачні ласощі, але ще і джерело корисних вітамінів і мікроелементі

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Нічні перекуси під серіал. Дослідники кажуть, що час прийому їжі важливіший за калорії

    Здоров'я | 01:41, 03.08.2026

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили в

    Жінки Пд.Кореї можуть стати першими у світі тривалість життя яких перевищить 90 років

    Здоров'я | 12:15, 31.07.2026

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили вчені, які проаналізували десятки моделей смертності у розвинених країнах.

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують я

    Скільки яєць безпечно їсти для здоров’я

    Здоров'я | 00:59, 31.07.2026

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують як цінне джерело білка. Водночас питання про те, скільки яєць можна споживати без ризику для здоров’я

    Що саме не радять вживати дітям і чому, Gazeta.ua розповів нутриціолог Василь Лук’янов.

    Шість напоїв, які не варто давати дітям

    Здоров'я | 08:52, 30.07.2026

    Що саме не радять вживати дітям і чому, Gazeta.ua розповів нутриціолог Василь Лук’янов.

    Коментарі до новини