Вчені переконані, що після інтиму корисно приймати антибіотики

Adoption
Date
  • 1889 Переглядів
Вживання антибіотиків одразу після незахищеного сексу зменшує ризик захворювань, що передаються статевим шляхом. Такого висновку дійшли вчені з Каліфорнійського університету в Сан-Франциско. Якщо партнери, які займалися небезпечним сексом без презервативу, відразу після завершення статевого акту приймуть антибіотики, то набагато скоротиться ймовірність зараження трьома бактеріальними захворюваннями, що передаються статевим шляхом.

9939_8.jpg (28.35 Kb)


В ході експерименту використовувався препарат доксициклін, за допомогою якого знижувався ризик гонореї та хламідіозу більш ніж на 60%, а також ймовірність сифілісу.

Всі ці спостереження проводили серед чоловіків, які віддають перевагу сексу з чоловіками. На жаль, кількість добровольців є недостатньою для того, щоб заявити про статистичну суттєвість отриманих даних. Дослідження перервали занадто рано, оскільки його автори виявили, що неетично проводити подібні експерименти, що наражають на ризик зараження небезпечними інфекціями добровольців.

Однак на території США та багатьох інших країн постійно продовжують зростати показники захворюваності саме на ці три недуги, і особливо серед чоловіків, які віддають перевагу сексу з чоловіками, які відмовляються від використання презервативів. Популярність цих засобів контрацепції різко впала після впровадження у практику доконтактної профілактики ВІЛ за допомогою таблеток.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: антибіотики, секс, вчені, дослідження


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Американські науковці отримали обнадійливі результати випробування способу зупинки карієсу в молочних зубах без свердління та анестезії. Після однораз

    Карієс у дітей можна зупиняти без свердління

    Здоров'я | 09:50, 13.08.2026

    Американські науковці отримали обнадійливі результати випробування способу зупинки карієсу в молочних зубах без свердління та анестезії. Після одноразового нанесення спеціального препарату розвиток карієсу припинився більш ніж у половині випадків.

    Лікар кардіолог, назвав небезпечні для життя наслідки гіпертонії. Особливо, якщо людина не відразу помічає підвищений тиск.

    Чим небезпечний підвищений тиск, якщо його не помітити

    Здоров'я | 08:13, 12.08.2026

    Лікар кардіолог, назвав небезпечні для життя наслідки гіпертонії. Особливо, якщо людина не відразу помічає підвищений тиск.

    Гінеколог: зв’язок між курінням і настанням передчасної менопаузи є науковою доведеним.Лікарка розповіла в інтерв’ю, які фактори сприяють тому, що у ж

    Куріння у жінок сприяє ранньому клімаксу

    Здоров'я | 01:00, 12.08.2026

    Гінеколог: зв’язок між курінням і настанням передчасної менопаузи є науковою доведеним.Лікарка розповіла в інтерв’ю, які фактори сприяють тому, що у жінок занадто рано починається клімакс. Клімакс означає згасання репродуктивної функції. Йому передує

    Одним з максимально корисних і простих ранкових страв є вівсяна каша. Завдяки універсальності вівсянки можна навіть посилити користь від її вживання,

    Проста, але корисна каша на сніданок

    Здоров'я | 08:42, 10.08.2026

    Одним з максимально корисних і простих ранкових страв є вівсяна каша. Завдяки універсальності вівсянки можна навіть посилити користь від її вживання, додавши різні продукти або спеції.

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варт

    Дієтологи розповіли, чи корисно їсти консервовані огірки

    Здоров'я | 10:26, 09.08.2026

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варто купувати їх у магазині.

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями

    Лікар назвав користь чорносливу для жінок

    Здоров'я | 09:44, 06.08.2026

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями - і дарма. Сухофрукти - не просто смачні ласощі, але ще і джерело корисних вітамінів і мікроелементі

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Нічні перекуси під серіал. Дослідники кажуть, що час прийому їжі важливіший за калорії

    Здоров'я | 01:41, 03.08.2026

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Коментарі до новини