Чи може лляне насіння вплинути на печінку?

Adoption
Date
  • 5197 Переглядів
Печінка є органом, який бере участь у кількох важливих функціях, включаючи вироблення жовчі та детоксикацію.

Він також чутливий до захворювань, таких як пошкодження, викликане алкоголем і жирова хвороба печінки.

2704_378541_1.jpg (60.5 Kb)

Насіння льону є хорошим джерелом незамінних жирних кислот і антиоксидантів, їх споживання пов’язане з багатьма перевагами для здоров’я, включаючи збереження здоров’я печінки.

Жирова хвороба печінки

Якщо ви маєте зайву вагу або вживаєте надмірну кількість алкоголю, ви ризикуєте отримати жирову хворобу печінки.

При цьому захворюванні жир накопичується в клітинах печінки і може викликати серцево-судинні ускладнення. У щурів, яких годували лляною борошном протягом шести місяців, у печінці відкладалося менше жиру, ніж у щурів, яких годували казеїном або соєвим білком, повідомляють американські дослідники.

Токсини
Ваша печінка є органом, який обробляє та детоксикує шкідливі речовини. Однак він може бути пошкоджений.

Дослідження на гризунах, опубліковане у випуску «Біохімія та функції клітин» за листопад-грудень 2005 року, досліджувало токсичні ефекти чотирихлористого вуглецю на щурів, яких годували їжею, збагаченою льоном, порівняно з щурами, яких годували звичайною їжею. Дослідники виявили, що добавка льону значно зменшує пошкодження печінки, спричинене тетрахлоридом вуглецю. Захист у групі льону був більш виражений у самців щурів порівняно з самками.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: мама, сайт для мам, вагітність, дитина, пологи, дієта, годували, печінки, насіння, споживання, насінням, лляною, випуску, печінці, льон


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Важливий не лише сам акт, а й те, що відбувається далі.

    Обійми після сексу підвищують рівень окситоцину більше, ніж сам інтим

    Секс | 19:30, 09.06.2026

    Важливий не лише сам акт, а й те, що відбувається далі.

    Університет Вірджинії підтвердив: рука коханої людини знижує активність зони страху в мозку.

    Пари, що тримаються за руки, мають нижчий рівень тривоги, навіть після 20 років шлюбу

    Сімейні справи | 08:30, 09.06.2026

    Університет Вірджинії підтвердив: рука коханої людини знижує активність зони страху в мозку.

    Велике 20-річне дослідження, опубліковане в American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine (команда Øistein Svanes), показало: часте

    Прибирання може впливати на легені так само, як куріння

    Сімейні справи | 07:30, 09.06.2026

    Велике 20-річне дослідження, опубліковане в American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine (команда Øistein Svanes), показало: часте використання мийних засобів, особливо у вигляді спреїв, пов’язане зі швидшим зниженням функції леген

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FG

    Вживання алкоголю жорстко впливає на ваші харчові звички та смак їжі

    Харчування | 06:30, 09.06.2026

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FGF21 – гормону, який посилює потяг до солоного та знижує потяг до солодкого.

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно в

    Що буде з організмом дитини, якщо вона спатиме менше 8 годин?

    Дитина | 07:30, 08.06.2026

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно від віку. Якщо дитина регулярно спить менше 8 годин, це порушує роботу майже всіх систем організму та

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Коментарі до новини