Коронавірус призвів до ожиріння серед дітей: дослідження

Adoption
Date
  • 1435 Переглядів
Особливо негативно це вплинуло на тих неповнолітніх, які вже мали проблеми із зайвою вагою. Про це повідомляє medicalxpress.com з посиланням на дослідження науковців із США.

9619_13a.jpg (25.62 Kb)

Американські вчені встановили, в дітей у США після пандемії почали частіше фіксувати зайву вагу. Результати є "істотними і тривожними", сказав один з авторів дослідження, доктор Елісон Гудман з Центру по контролю і профілактики захворювань.

Дослідження американських науковців показало, що:

У 2019 році ожирінням у США страждало 19% підлітків. Тоді як у серпні 2020 року таких було вже 22%.
Діти зі здоровою вагою набирали в середньому 3,4 фунта (1,5 кілограма) на рік, після пандемії - 5,4 фунта (2,4 кг).

Для дітей з помірним ожирінням очікуваний приріст ваги збільшився з 6,5 фунта (2,9 кг) на рік до пандемії до 12 фунтів (5,4 кг) після її початку.

Для дітей з важкою формою ожиріння очікуваний річний приріст ваги збільшився з 8,8 фунта (3,9 кг) до 14,6 фунта (6,6 кг).

Рівень ожиріння найбільше зріс серед дітей, віком від 6 до 11 років. Дослідження засноване на аналізі медичних карт більш 432 000 дітей і підлітків, віком від 2 до 19 років, які були зважені і виміряні принаймні двічі до пандемії і принаймні один раз на початку пандемії. Це діти, які в цей період отримували медичну допомогу.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: коронавірус, дослідження, дитина, діти, ожиріння


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Важливий не лише сам акт, а й те, що відбувається далі.

    Обійми після сексу підвищують рівень окситоцину більше, ніж сам інтим

    Секс | 19:30, 09.06.2026

    Важливий не лише сам акт, а й те, що відбувається далі.

    Університет Вірджинії підтвердив: рука коханої людини знижує активність зони страху в мозку.

    Пари, що тримаються за руки, мають нижчий рівень тривоги, навіть після 20 років шлюбу

    Сімейні справи | 08:30, 09.06.2026

    Університет Вірджинії підтвердив: рука коханої людини знижує активність зони страху в мозку.

    Велике 20-річне дослідження, опубліковане в American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine (команда Øistein Svanes), показало: часте

    Прибирання може впливати на легені так само, як куріння

    Сімейні справи | 07:30, 09.06.2026

    Велике 20-річне дослідження, опубліковане в American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine (команда Øistein Svanes), показало: часте використання мийних засобів, особливо у вигляді спреїв, пов’язане зі швидшим зниженням функції леген

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FG

    Вживання алкоголю жорстко впливає на ваші харчові звички та смак їжі

    Харчування | 06:30, 09.06.2026

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FGF21 – гормону, який посилює потяг до солоного та знижує потяг до солодкого.

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно в

    Що буде з організмом дитини, якщо вона спатиме менше 8 годин?

    Дитина | 07:30, 08.06.2026

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно від віку. Якщо дитина регулярно спить менше 8 годин, це порушує роботу майже всіх систем організму та

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Коментарі до новини