Учені з’ясували, що дотримання суворої низькокалорійної дієти під час вагітності може негативно вплинути на розумові здібності дитини.
Фахівці Каліфорнійського університету провели дослідження за участю п’ятирічних дітей. Встановлено, що діти, матері яких не надто обмежували себе в калоріях, коли були вагітні, мають схильність до точних наук і логічного мислення.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Важливо знати: техніка дихання під час перейм
На думку дослідників, нестача поживних речовин при дієті під час виношування малюка може негативно позначитися на інтелектуальних здібностях дитини в майбутньому. Медики відзначають, що збалансоване харчування важливо для матерів не тільки під час виношування, а й в ході грудного вигодовування.
Джерело: nastroenie.com.ua
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: вагітність, дієта, поради
Цікаво також:
Новини по темі
Вчені визначили критичний вік для жіночої фертильності
Вагітність та пологи | 14:13, 07.07.2026
Як підготувати дитячу кімнату та простір до появи другого малюка?
Дитина | 07:30, 16.06.2026
Роль батька у період адаптації старшої дитини до появи другої
Тато | 06:30, 16.06.2026
Тривога під час вагітності: це нормально?
Я вагітна | 01:30, 11.06.2026
Батьківство омолоджує мозок
Плануємо дитину | 00:30, 09.06.2026
Важливість своєчасного УЗД шийки матки в період вагітності
Я вагітна | 08:30, 06.06.2026
Як побороти ранкову нудоту під час вагітності?
Я вагітна | 08:30, 02.06.2026