Що станеться з тілом, якщо їсти шоколад щодня?

Adoption
Date
  • 872 Переглядів
Думка про шоколад викликає посмішку на вашому обличчі? О, так. Багато з нас обожнюють цей смаколик. Але що буде, якщо їсти шоколад щодня?

9793_1.jpg (29.82 Kb)


Шоколад надає енергію

Ваша щоденна плитка шоколаду може стати в пригоді, коли ви відчуваєте втому та стрес. Вся справа в наявності кофеїну в цьому смаколику. І молочний, і чорний шоколад містять цей природний стимулятор. Зазвичай, чим темніший шоколад, тим більше кофеїну міститься в одній порції. Крім того, шоколад є хорошим джерелом вуглеводів, які є першим джерелом палива для вашого тіла. А базове паливо дає вам енергію для бадьорості та руху. У той час, як деякі насолоджуються скромним зарядом енергії, перекушуючи шматочком шоколаду, інші можуть трохи нервувати, якщо вони чутливі до кофеїну,

За даними клініки Майо, навіть невеликі дози кофеїну можуть викликати неспокій і проблеми зі сном у людей, чутливих до кофеїну. З усім тим, для більшості дорослих 400 міліграмів кофеїну на день вважаються безпечними. Але пам'ятайте, що у білому шоколаді немає кофеїну, оскільки він виготовлений лише з какао-масла, а не з твердих частинок какао.

Користь для серця

Цей продукт може бути чудовим для здоров’я вашого серця. Дійсно, потужні рослинні сполуки, які називаються флавоноїдами, які містяться в какао, можуть допомогти знизити рівень ЛПНЩ (він же "поганий") холестерин, покращити кровообіг і зменшити резистентність до інсуліну (яка пов’язана із захворюваннями серця та діабетом 2 типу). Ба більше, деякі дослідження показують, що помірна кількість шоколаду може знизити артеріальний тиск, ризик інсульту та ліпідні панелі.

Підтримує здоров'я мозку

Деякі дослідження показують, що флаваноли в шоколаді можуть бути пов'язані з покращенням пам'яті. Фактично, невелике дослідження в листопаді 2019 року в журналі Nutrients пов’язало споживання 24 грамів темного шоколаду щодня протягом місяця з покращенням когнітивних функцій і продуктивності. І ці позитивні ефекти тривали три тижні після того, як учасники перестали щодня їсти шоколад.

За даними Harvard Health Publishing, ця властивість захисту мозку може бути частково пов’язана зі здатністю флавоноїдів сприяти притоку крові до частин мозку, пов’язаних з пам’яттю та мисленням.

Може сприяти збільшенню ваги

Шоколад — висококалорійний продукт. І якщо споживати надмірну кількість калорій, це може призвести до збільшення ваги.

Що стосується набору кілограмів, особливо проблематичним є вміст цукру в шоколаді. Продукти, які спричиняють різке підвищення рівня цукру в крові та інсуліну (наприклад, солодкий шоколад), можуть викликати почуття голоду та переїдання. З часом ця закономірність може збільшити ризик збільшення ваги, а також ризик діабету та серцевих захворювань. Але у всьому важлива міра. Якщо щодня ви будете їсти невелику кількість шоколаду — ви не наберете кілограми.

Можуть виникнути проблеми зі шлунком

Залежно від типу шоколаду він може містити більше молочних продуктів і доданого цукру. І це може спричинити проблеми зі шлунково-кишковим трактом, як діарея, здуття живота, біль у шлунку та гази — особливо якщо у вас непереносність лактози. Крім того, якщо ви їсте багато шоколаду і чутливі до кофеїну, кофеїн також може спровокувати рідкий стілець.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: їсти шоколад щодня


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Французька кухня асоціюється з вишуканими стравами, але далеко не всі вони потребують багато часу. Один із найулюбленіших варіантів для сніданку у Фра

    Французький cніданок, заради якого хочеться прокинутися раніше

    Харчування | 10:27, 13.08.2026

    Французька кухня асоціюється з вишуканими стравами, але далеко не всі вони потребують багато часу. Один із найулюбленіших варіантів для сніданку у Франції — запечений тост із сиром і шинкою (Croque Monsieur). Його можна приготувати менш ніж за 20 хви

    Що приготувати на вихідні, щоб нагодувати родину й не провести суботу на кухні? Найпростіше рішення — страви, які готуються в одній формі або каструлі

    Що приготувати на вихідні, щоб не стояти біля плити весь день

    Харчування | 23:13, 12.08.2026

    Що приготувати на вихідні, щоб нагодувати родину й не провести суботу на кухні? Найпростіше рішення — страви, які готуються в одній формі або каструлі, добре зберігаються та не потребують постійного контролю. Саме такі рецепти дозволяють приготувати

    Серпень – саме час ласувати лохиною: вона надзвичайно солодка, велика і дешева. Крім того – дуже корисна. Але є один нюанс: підходить ця ягода не всім

    Корисна не для всіх: кому протипоказана лохина

    Харчування | 23:01, 12.08.2026

    Серпень – саме час ласувати лохиною: вона надзвичайно солодка, велика і дешева. Крім того – дуже корисна. Але є один нюанс: підходить ця ягода не всім.

    Фастфуд може спричинити розвиток небезпечної хвороби. Про це свідчать результати нового дослідження американських вчених.

    Фастфуд викликає небезпечне захворювання у дітей – дослідження

    Харчування | 12:21, 12.08.2026

    Фастфуд може спричинити розвиток небезпечної хвороби. Про це свідчать результати нового дослідження американських вчених.

    Ця незвичайна «піца» з кавуна стане чудовим варіантом легкої літньої закуски. Соковитий кавун добре поєднується зі свіжими томатами, огірком, солонува

    «Піца» з кавуна, томатів та сиру фета. Рецепт дня

    Харчування | 11:31, 12.08.2026

    Ця незвичайна «піца» з кавуна стане чудовим варіантом легкої літньої закуски. Соковитий кавун добре поєднується зі свіжими томатами, огірком, солонуватою фетою та ароматною зеленню. Страва готується без духовки та тіста, тому чудово підходить для спе

    Натерта картопля для дерунів змінюється буквально на очах: ще кілька хвилин тому вона була світлою, а вже під час підготовки цибулі та сковороди почин

    Чому деруни темніють ще до смаження — і як цього уникнути

    Харчування | 00:37, 12.08.2026

    Натерта картопля для дерунів змінюється буквально на очах: ще кілька хвилин тому вона була світлою, а вже під час підготовки цибулі та сковороди починає сіріти. На смак це не завжди впливає критично, але вигляд готових дерунів стає менш апетитним. Я

    Улітку особливо хочеться легких страв, які не потребують складного приготування. Цей салат саме з таких: мінімум інгредієнтів, проста заправка та яскр

    Салат "Серпнева квасоля": рецепт без майонезу і зайвої мороки

    Харчування | 15:37, 11.08.2026

    Улітку особливо хочеться легких страв, які не потребують складного приготування. Цей салат саме з таких: мінімум інгредієнтів, проста заправка та яскравий смак. Стручкова квасоля робить його більш ситним, помідори додають соковитості, а сухарики — пр

    Коментарі до новини