Вчені пояснили, чому не можна давати дітям локшину швидкого приготування

Adoption
Date
  • 2317 Переглядів
Хоча локшина швидкого приготування не найкорисніший на світі продукт, її головна небезпека для маленьких дітей в тому, що вона є частою причиною серйозних опіків, які можуть зажадати госпіталізації і навіть пересадки шкіри.

8940_3.jpg (28.33 Kb)


Про це повідомляють дослідники з медичного опікового центру Чиказького університету (США). Фахівці проаналізували 790 випадків дитячих опіків і з'ясували, що 31% з них пов'язаний з локшиною швидкого приготування. Майже половина опіків була отримана через відсутність нагляду батьків.

"Прямий нагляд з боку осіб, які здійснюють догляд за дитиною, є одним з важливих кроків у запобіганні опіків. Кількість тепла, що міститься в локшині швидкого приготування, може легко викликати опіки другого і третього ступеня у будь-якої людини, але маленькі діти особливо вразливі через їх відносно невеликі тіла і більш тонку шкіру", — сказав доктор Себастьян Вроуве, провідний автор дослідження.

Найчастіше діти обпалювалися через ненавмисне проливання гарячого бульйону на тіло через вузьке дно мисок для локшини швидкого приготування. Щоб знизити ризик опіків, лікарі радять батькам завжди самостійно переносити локшину, тримати її в недоступному для дітей місці, поки вона не охолоне, і не дозволяти дитині їсти локшину, тримаючи миску на колінах.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: локшина швидкого приготування для дітей


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочни

    Шкода магазинних йогуртів для дітей

    Дитяче харчування | 06:30, 07.06.2026

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочний продукт на висококалорійний десерт. Регулярне вживання таких продуктів закладає неправильні харчов

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Просте пісочне печиво «Арахісові палички» — рецепт

    Харчування | 14:00, 05.06.2026

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Окрошка з маринованими печерицями — рецепт

    Харчування | 13:00, 05.06.2026

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особ

    Чи необхідна в раціоні дитини риба?

    Дитяче харчування | 01:20, 04.06.2026

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особливо цінні омега-3 жирні кислоти, які мають позитивний вплив на мозок та зорову систему. Риба також

    У тісто для шоколадних оладок на кефірі або кислому молоці додамо столову ложку какао, а також соду, погашену оцтом, для пишності.

    Шоколадні оладки на кефірі — рецепт

    Харчування | 14:00, 03.06.2026

    У тісто для шоколадних оладок на кефірі або кислому молоці додамо столову ложку какао, а також соду, погашену оцтом, для пишності.

    Коментарі до новини