Келих винав день знижує ризик розвитку небезпечного захворювання

Adoption
Date
  • 3147 Переглядів
Дослідники вивчили відмінності у здоров’ї від вживання алкоголю під час їжі, та виявилося, що вино знижує ризик розвитку діабету 2 типу на 14%. Експерти кажуть, що причиною зниження ризику можуть бути антиоксиданти, які містяться у напої.

9379_6.jpg (20.51 Kb)


Разом з тим пиво або міцні спиртні напої під час їжі викликали схильність до вищого ризику цього метаболічного захворювання.

Провідний автор доктор Хао Ма з Тулейнського університету в Новому Орлеані сказав, що вживання помірної кількості вина під час їжі може запобігти діабету 2 типу, за умови, що у вас немає жодного іншого захворювання, на яке може негативно вплинути алкоголь.

Попередні дослідження виявили у шкірці винограду поліфеноли, здатні знижувати рівень цукру в крові. Вино, особливо червоне, також багате на корисні рослинні хімічні речовини, зокрема, ресвератрол, який діє як антиоксидант.

Дослідження було представлене на Американській конференції з епідеміології серця, профілактики, способу життя та кардіометаболічного здоров’я.

Дослідники відслідковували, чи розвинувся діабет у 312 388 людей протягом 11 років. Респонденти, яким у середньому було 56 років, пили спиртні напої, у тому числі і під час їжі. Вивчивши дані, дослідники виявили зв’язок між вживанням вина та діабетом 2 типу.

Тим часом, експерти зазначають, що людям, які не п’ють алкоголь, не слід починати його вживати, а ті, хто вже вживає його, повинні стежити за помірними дозами.

Помірне споживання визначається як один келих вина або іншого напою на день для жінок та до двох – для чоловіків.

Незважаючи на отримані дані, зв’язок між вживанням алкоголю та діабетом 2 типу залишається спірним, вважає Роберт Екель, колишній президент Американської кардіологічної асоціації.

Дані свідчать, що не алкоголь під час їжі, а інші інгредієнти у вині, наприклад антиоксиданти, можуть бути фактором потенційного зниження захворюваності. Також необхідно визначити тип вина, підтвердити ці висновки та механізми. Загалом результати показують, що якщо ви вживаєте алкоголь під час їжі, то саме вино може бути найкращим вибором.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: келих вина, хвороби


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Окрошка з маринованими печерицями — рецепт

    Харчування | 13:00, 05.06.2026

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особ

    Чи необхідна в раціоні дитини риба?

    Дитяче харчування | 01:20, 04.06.2026

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особливо цінні омега-3 жирні кислоти, які мають позитивний вплив на мозок та зорову систему. Риба також

    У тісто для шоколадних оладок на кефірі або кислому молоці додамо столову ложку какао, а також соду, погашену оцтом, для пишності.

    Шоколадні оладки на кефірі — рецепт

    Харчування | 14:00, 03.06.2026

    У тісто для шоколадних оладок на кефірі або кислому молоці додамо столову ложку какао, а також соду, погашену оцтом, для пишності.

    Якщо не їсти весь день, в організмі запуститься поетапний процес переходу на внутрішні джерела енергії, який супроводжуватиметься зниженням рівня цукр

    Що буде, якщо не їсти весь день?

    Харчування | 08:30, 03.06.2026

    Якщо не їсти весь день, в організмі запуститься поетапний процес переходу на внутрішні джерела енергії, який супроводжуватиметься зниженням рівня цукру в крові, початком спалювання жиру та активацією клітинного очищення. Для здорової людини один день

    Простий у приготуванні десерт з бананом, кавою та молоком порадує навіть у літню спеку. Приготуйте та переконайтеся в цьому.

    Бананово-молочне желе

    Харчування | 14:00, 02.06.2026

    Простий у приготуванні десерт з бананом, кавою та молоком порадує навіть у літню спеку. Приготуйте та переконайтеся в цьому.

    Яблука надають природної солодкості та об’єму, а полуниця — легку ягідну кислинку і аромат. Після охолодження пюре збивається міксером, насичується по

    Повітряний десерт з яблук і полуниці — бюджетний фруктовий маршмелоу

    Харчування | 13:00, 02.06.2026

    Яблука надають природної солодкості та об’єму, а полуниця — легку ягідну кислинку і аромат. Після охолодження пюре збивається міксером, насичується повітрям і світлішає, перетворюючись на густу піну. Завдяки желатину маса стабілізується і після засти

    Бери будь-який кисломолочний сир, а цукор до свого смаку.

    Сирники в аерогрилі для дітей і дорослих

    Харчування | 13:00, 02.06.2026

    Бери будь-який кисломолочний сир, а цукор до свого смаку.

    Коментарі до новини