
Дослідження, опубліковане в International Journal of Eating Disorders, показало, що кожна додаткова година, проведена в соціальних мережах, через рік був пов'язаний з підвищенням ризику переїдання на 62%. Також було виявлено, що кожна додаткова година, витрачена на перегляд телепередач або фільмів у потоковому режимі, через рік збільшував ризик переїдання на 39%.
Дослідники проаналізували дані 11 тисяч дітей у віці 9-11 років. Дані були зібрані за 2016-2019 роки. Діти розповіли, скільки часу проводять перед екранами, а батьки про їх моделі харчування.
"Вплив соціальних мереж і недосяжних ідеалів тіла можуть привести до негативного образу й наступного переїдання", - розповідає старший автор, доктор Кайл Т. Гансон.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: соцмережі, діти, переїдання
Цікаво також:
Новини по темі
Смачні стейки з капусти в духовці: як приготувати
Харчування | 23:03, 14.08.2026
У TikTok завірусився новий рецепт морозива
Харчування | 08:59, 14.08.2026
Жодних омлетів: як насправді готують яйця в Японії
Харчування | 00:14, 14.08.2026
Французький cніданок, заради якого хочеться прокинутися раніше
Харчування | 10:27, 13.08.2026
Що приготувати на вихідні, щоб не стояти біля плити весь день
Харчування | 23:13, 12.08.2026
Корисна не для всіх: кому протипоказана лохина
Харчування | 23:01, 12.08.2026
Фастфуд викликає небезпечне захворювання у дітей – дослідження
Харчування | 12:21, 12.08.2026