Вчені з Університету Лідса опублікували результати дослідження, яке тривало цілих 17 років. Участь в ньому брали жінки у віці від 35 до 39 років - всього 32 147 осіб.
Науковці виділили чотири основних групи харчування. До першої увійшли ті, хто вживав червоне м'ясо, птицю та рибу раз на тиждень і рідше. До другої - ті, хто віддавав перевагу рибі і їв її не рідше ніж раз на тиждень. Третя - ті, хто їв рибу і птицю раз в тиждень і частіше. І четверта група - ті, хто їв в основному червоне м'ясо, яке не рибу і не птицю.
Вчені з'ясували: ті, хто дотримувався четвертого типу харчування, частіше хворіли на рак прямої кишки: "У будь-якому випадку ці дані мають значення. Якщо у людини є сімейна схильність до раку або він серйозно замислюється про профілактику, краще обмежити споживання м'яса", - говорить глава дослідження, доктор Дієго де Жоргуі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: харчування
Цікаво також:
Новини по темі
Французький cніданок, заради якого хочеться прокинутися раніше
Харчування | 10:27, 13.08.2026
Що приготувати на вихідні, щоб не стояти біля плити весь день
Харчування | 23:13, 12.08.2026
Корисна не для всіх: кому протипоказана лохина
Харчування | 23:01, 12.08.2026
Фастфуд викликає небезпечне захворювання у дітей – дослідження
Харчування | 12:21, 12.08.2026
«Піца» з кавуна, томатів та сиру фета. Рецепт дня
Харчування | 11:31, 12.08.2026
Чому деруни темніють ще до смаження — і як цього уникнути
Харчування | 00:37, 12.08.2026
Салат "Серпнева квасоля": рецепт без майонезу і зайвої мороки
Харчування | 15:37, 11.08.2026