Вчені з'ясували, чому маленьким дітям потрібно «їсти руками»

Adoption
Date
  • 1492 Переглядів
Вчені з Університету Колорадо встановили, що маленькі діти з більшою ймовірністю сформують правильні харчові звички і швидш будуть рости, якщо дозволяти їм «їсти руками» самостійно, а не годувати з ложки.

1366_10.jpg (18.21 Kb)


Вчені проаналізували процес відлучення від грудей 70 здорових п'ятимісячних немовлят. Наголошується, що в дослідженні враховувалася інформація про склад триденного раціону харчування дітей, які відмовилися від грудного вигодовування за власним бажанням.

Виявилося, що між двома групами дітей не було суттєвих відмінностей у кількості споживаних калорій. Крім того, відлучення від грудей з ініціативи дитини та вживання цільної їжі корелювало з більш вираженим збільшенням показників ваги по відношенню до віку та ваги до довжини тіла, ніж у дітей, відлучених від грудей традиційним способом (введенням в раціон пюре).

Також вчені з'ясували, що самостійне харчування забезпечує достатню кількість поживних речовин для підтримки зросту дитини. Вони наголосили, що необхідно дозволяти дитині «їсти руками», тому що це сприяє формуванню правильних харчових звичок. Самоприкорм допомагає дітям регулювати кількість з'їденого та вибирати улюблені цілісні продукти.

Дослідники уточнили, що для самостійного прийому їжі чудово підходять скибочки м'яких фруктів, тушковані овочі, сир та шматочки м'яса, оскільки дітям легко брати їх руками та жувати. При цьому шматочки їжі не повинні бути об'ємнішими за кулак дитини. Це необхідно для запобігання ризику задухи.

Також наголошується, що дітям необхідно пропонувати різноманітні продукти. За словами авторів дослідження, дітям часто потрібно скуштувати певний вид їжі до 15 разів, щоб визначитись, чи подобається їм її смак.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: дитина, дитяче харчування, прикорм, їсти руками


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Дитині потрібно їсти від 3 до 6 разів на день, залежно від її віку та етапу розвитку. Чим менша дитина, тим менший об'єм її шлунку, тому їжа має надхо

    Скілька разів на день треба їсти дітям?

    Дитяче харчування | 06:30, 02.06.2026

    Дитині потрібно їсти від 3 до 6 разів на день, залежно від її віку та етапу розвитку. Чим менша дитина, тим менший об'єм її шлунку, тому їжа має надходити частіше, але невеликими порціями.

    Полуницю можна вводити в раціон дитини з 6 місяців, тобто з самого початку введення прикорму.

    З якого віку можна давати дитині полуницю?

    Дитяче харчування | 00:30, 02.06.2026

    Полуницю можна вводити в раціон дитини з 6 місяців, тобто з самого початку введення прикорму.

    Найбільш шкідливими для дітей є ультраоброблені продукти, що містять надлишок доданого цукру, солі, штучних консервантів та трансжирів. Оскільки дитяч

    Які продукти, що діти їдять щодня, шкідливі для їхнього здоров'я?

    Дитяче харчування | 00:30, 01.06.2026

    Найбільш шкідливими для дітей є ультраоброблені продукти, що містять надлишок доданого цукру, солі, штучних консервантів та трансжирів. Оскільки дитячий організм активно росте, щоденне вживання такої їжі перевантажує внутрішні органи та веде до хроні

    Тривала відсутність апетиту у дитини протягом кількох тижнів — це серйозний сигнал, який вказує на прихований хронічний процес в організмі, психологіч

    Тривала відсутність апетиту у дитини: чи варто хвилюватися?

    Дитяче харчування | 08:30, 31.05.2026

    Тривала відсутність апетиту у дитини протягом кількох тижнів — це серйозний сигнал, який вказує на прихований хронічний процес в організмі, психологічний дискомфорт або дефіцит важливих мікроелементів. На відміну від ситуативного зниження апетиту (на

    Є багато речей, до яких доросле життя нас не готувало. Наприклад, до необхідності щодня придумувати, чим годувати сім’ю. Коли потрібно придумати страв

    Що готувати щодня: прості рецепти, які рятують батьків

    Дитяче харчування | 06:30, 28.05.2026

    Є багато речей, до яких доросле життя нас не готувало. Наприклад, до необхідності щодня придумувати, чим годувати сім’ю. Коли потрібно придумати страви на святковий стіл – це одна справа, і зовсім інша річ, коли фантазію треба включати щодня. Особлив

    Веганство для дітей може бути небезпечним насамперед через ризик серйозних дефіцитів поживних речовин, необхідних для активного росту та розвитку орга

    Чим небезпечне веганство для дітей?

    Дитяче харчування | 06:30, 27.05.2026

    Веганство для дітей може бути небезпечним насамперед через ризик серйозних дефіцитів поживних речовин, необхідних для активного росту та розвитку організму. Оскільки вегани повністю виключають продукти тваринного походження (м'ясо, рибу, яйця, молочн

    Молочні продукти — це найважливіше джерело легкозасвоюваного білка, кальцію, фосфору та вітамінів A, B, D для дитячого організму. Вони необхідні для ф

    Користь молочних продуктів для дітей

    Дитяче харчування | 07:30, 26.05.2026

    Молочні продукти — це найважливіше джерело легкозасвоюваного білка, кальцію, фосфору та вітамінів A, B, D для дитячого організму. Вони необхідні для формування здорового скелета, міцних зубів та повноцінного розвитку м'язів.

    Коментарі до новини