Маленькі порції не допоможуть схуднути

Adoption
Date
  • 1621 Переглядів
Дослідження показали, що заміна великих тарілок на маленькі неефективна для схуднення, оскільки змушує людей брати добавку.

7654_4.jpg (15.74 Kb)


Їсти маленькими порціями і користуватися маленькими тарілками - це чи не улюблена порада для схуднення жіночих журналів. Проте недавні дослідження американських вчених показали, що їсти маленькими порціями недостатньо. Головне при цьому – утриматися від добавки.

Згідно з новими даними, в більшості випадків заміна великих тарілок маленькими не допомогла позбутися зайвої ваги, а в деяких випадках навіть справила зворотний ефект. Причина виявилася проста.

Використання маленьких тарілок дає привід для добавки, і в загальній сумі кількість з'їденого виявляється більшою, ніж порція з великої тарілки.

Як виявилося, замінивши велику тарілку маленькою, багато хто при цьому з'їдає по 2 порції, втішаючи себе тим, що порції здаються меншими, ніж колишні.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: маленькі порції, як схуднути


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Їмо багато солодощів, а ось фруктів – недоїдаємо! Щоденна норма вдвічі менше, ніж потрібно, підрахували в Асоціації дієтологів України.

    Яким повинен бути здоровий сніданок?

    Дієта для мами | 07:30, 12.05.2026

    Їмо багато солодощів, а ось фруктів – недоїдаємо! Щоденна норма вдвічі менше, ніж потрібно, підрахували в Асоціації дієтологів України.

    Для того, щоб під час схуднення не дошкуляло почуття голоду, слід вживати велику кількість клітковини. Таку думку висловила лікар-дієтолог Оксана Скит

    Як позбутися почуття голоду під час схуднення?

    Дієта для мами | 00:30, 12.05.2026

    Для того, щоб під час схуднення не дошкуляло почуття голоду, слід вживати велику кількість клітковини. Таку думку висловила лікар-дієтолог Оксана Скиталінська.

    Ранкова кава підвищує рівень концентрації та енергії, а також допомагає втратити вагу. Про це розповіла дієтолог Сара Фловерс.

    Кава допомагає схуднути

    Дієта для мами | 07:30, 24.04.2026

    Ранкова кава підвищує рівень концентрації та енергії, а також допомагає втратити вагу. Про це розповіла дієтолог Сара Фловерс.

    Якщо ви намагаєтесь схуднути, то напевно не потрібно вам нагадувати, що білок допоможе швидше прийти до цієї мети. Саме завдяки своїм особливостям біл

    Які продукти допоможуть скинути вагу?

    Дієта для мами | 07:30, 22.04.2026

    Якщо ви намагаєтесь схуднути, то напевно не потрібно вам нагадувати, що білок допоможе швидше прийти до цієї мети. Саме завдяки своїм особливостям білкова їжа буде перетравлюватись набагато повільніше, що забезпечить почуття ситості набагато довше.

    Під час схуднення належну увагу приділяють харчуванню – з раціону, зазвичай, виключають жирні страви та вироби із борошна. Але позбутися зайвої ваги м

    Вчені назвали спецію, яка допоможе схуднути

    Дієта для мами | 01:30, 20.04.2026

    Під час схуднення належну увагу приділяють харчуванню – з раціону, зазвичай, виключають жирні страви та вироби із борошна. Але позбутися зайвої ваги можуть допомогти ще й спеції.

    Багатьом людям не подобається їхня поточна вага, проте позбутися зайвих кілограмів не так вже й просто. Це передбачає щотижневі тренування та перехід

    Що їсти для плоского живота?

    Дієта для мами | 01:20, 18.04.2026

    Багатьом людям не подобається їхня поточна вага, проте позбутися зайвих кілограмів не так вже й просто. Це передбачає щотижневі тренування та перехід на продукти для схуднення. Ми дізналися у сертифікованої дієтологині-нутриціологині Тари Коллінгвуд,

    Перекуси не є за своєю суттю шкідливими. Навпаки, здорові перекуси надзвичайно корисні для балансування рівня цукру в крові та контролю апетиту. Однак

    Чому постійно тягне на перекуси?

    Дієта для мами | 00:30, 30.03.2026

    Перекуси не є за своєю суттю шкідливими. Навпаки, здорові перекуси надзвичайно корисні для балансування рівня цукру в крові та контролю апетиту. Однак якщо вас постійно протягом дня тягне чимось перекусити – це в результаті значно збільшує калорійніс

    Коментарі до новини