Дефіцит якого вітаміну викликає сивину і випадіння волосся?

Adoption
Date
  • 443 Переглядів
Проблеми з волоссям, як-то рання сивина або й випадіння, можуть спричинити найрізноманітніші чинники – від стресу до генетичних захворювань, неправильного харчування тощо. Серед причин також, як стверджують лікарі, і нестача вітамінів.

5920_02.jpg (21.9 Kb)


У дослідженні, опублікованому в Національній медичній бібліотеці США National Institutions of Health, був проведений аналіз впливу вітаміну В12 на стан волосся. Доктор Майкл Ейдельман дійшов висновку, що “з медичного погляду, сивина потенційно може бути пов’язана з дефіцитом вітаміну В12”. Дерматолог доктор Ерік Швайгер пояснив, що нестача меланіну – пігменту, що міститься в волосяних фолікулах – призводить до появи сивих пасом.

Відомо, що основна функція вітаміну В12 полягає в тому, щоб підтримувати нервові клітини таі клітини крові в здоровому стані. Організм отримує достатню кількість вітаміну В12, якщо людина вживає м’ясо, молочні продукти. Та як виявило дослідження, у деяких пацієнтів його засвоєння з їжею утруднене. Дослідники зазначили, що дефіцит В12 часто поєднується з дефіцитом фолієвої кислоти й біотину у людей, чиє волосся рано почало сивіти й випадати.

Вітамін В12 міститься в їжі тваринного походження – печінці, м'ясі, рибі, морепродуктах, молочних і кисломолочних продуктах, яйцях тощо. Найбільші джерела вітаміну В12 – яловича та теляча печінка. Її рекомендовано додавати до раціону хоча б один раз на тиждень.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: дефіцит вітамінів, сивина, випадіння волосся


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варт

    Дієтологи розповіли, чи корисно їсти консервовані огірки

    Здоров'я | 10:26, 09.08.2026

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варто купувати їх у магазині.

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями

    Лікар назвав користь чорносливу для жінок

    Здоров'я | 09:44, 06.08.2026

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями - і дарма. Сухофрукти - не просто смачні ласощі, але ще і джерело корисних вітамінів і мікроелементі

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Нічні перекуси під серіал. Дослідники кажуть, що час прийому їжі важливіший за калорії

    Здоров'я | 01:41, 03.08.2026

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили в

    Жінки Пд.Кореї можуть стати першими у світі тривалість життя яких перевищить 90 років

    Здоров'я | 12:15, 31.07.2026

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили вчені, які проаналізували десятки моделей смертності у розвинених країнах.

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують я

    Скільки яєць безпечно їсти для здоров’я

    Здоров'я | 00:59, 31.07.2026

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують як цінне джерело білка. Водночас питання про те, скільки яєць можна споживати без ризику для здоров’я

    Що саме не радять вживати дітям і чому, Gazeta.ua розповів нутриціолог Василь Лук’янов.

    Шість напоїв, які не варто давати дітям

    Здоров'я | 08:52, 30.07.2026

    Що саме не радять вживати дітям і чому, Gazeta.ua розповів нутриціолог Василь Лук’янов.

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два р

    Вчені назвали два фрукта, які допомагають захистити дітей від раку

    Дитина | 08:47, 28.07.2026

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два роки життя продемонструвало сильний захисний ефект проти ризику лейкемії у дітей. Більш того, був про

    Коментарі до новини